Renault
StoryEditor

Automobilka Renault kupuje podiel v mediálnom vydavateľstve

13.12.2017, 16:07
Autor:
ČTKČTK
Renault tento krok odôvodnil víziou budúcnosti.

Francúzska automobilka Renault kupuje 40 percentný podiel v mediálnej spoločnosti Sophia, ktorá vydáva napríklad hospodársky magazín Challenges.

Renault tento krok odôvodnil víziou, podľa ktorej sa ľudia budú v budúcnosti, vďaka rozvoju autonómnych vozidiel, teda automobilov bez šoféra, venovať počas jazdy čítaniu alebo počúvaniu správ na podcaste. Z automobilu sa tak stane "novinový stánok".

"V dnešnej dobe trávia Francúzi a iní Európania kvôli dochádzaniu za prácou každý deň asi dve hodiny v aute," uvádza sa v správe, z ktorej citovala agentúra Reuters. Šéf vydavateľstva Sophia Claude Perdriel a šéf Renaultu Carlos Ghosn sa preto domnievajú, že čas teraz venovaný šoférovaniu budú ľudia vďaka autonómnym vozidlám pripojeným k internetu tráviť rôznymi inými aktivitami. Napríklad vzdelávaním alebo počúvaním správ.

Cena transakcie nebola zverejnená, podľa hovorcu Renaultu bude dokončená začiatkom budúceho roka. Šéfom vydavateľstva Sophia zostane Claude Perdriel.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 15:56