Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.12.2017, 15:34

Veľký balík na JOJ. V novej šou môžu súťažiaci vyhrať 250-tisíc eur

Televízia uvedie novinku v januári, moderátorom bude Marcel Forgáč.

Veľký balík na JOJ. V novej šou môžu súťažiaci vyhrať 250-tisíc eur
Zdroj: TV JOJ

Televízia JOJ prinesie v piatok 5. januára na obrazovky novú zábavnú šou Veľký balík, v ktorej hrajú súťažiaci o peňažné výhry. Najvyššou možnou výhrou je Jackpot vo výške 250-tisíc eur.

Televízia adaptovala pôvodom britskú šou Deal or No Deal, ktorá sa vysiela od roku 2005 v desiatkach krajín, vrátane Veľkej Británie (13 sérií), Talianska (14 sérií) či Nemecka (9 sérií). JOJ vychádza vo svojej verzii z talianskeho formátu hry, ktorá má pestrý herný plán a prvky lotérie. V hre zastupuje jednotlivé regióny Slovenska dvadsaťdva hráčov, ktorí si na začiatku vylosujú svoje balíky, s ktorými hrajú počas celej relácie. Len jeden z hráčov sa však dostáva do hlavnej hry, pre ostatných je pripravená doplnková tipovacia hra.

Moderátor počas hry komunikuje cez telefón s bankárom, ktorý ponúka za balík hlavného hráča v rôznych častiach hry rôzne sumy. V slovenskej verzii šou účinkujúcich sprevádza, povzbudzuje a drží im palce známy rozhlasový spíker Marcel Forgáč, ktorý je divákom známy z Inkognita alebo Nikto nie je dokonalý.

Súčasťou Veľkého balíka je aj živá hudba, ktorá pracuje s reáliami prítomných hráčov a odkazuje predovšetkým na regióny, z ktorých hráči pochádzajú.  

Súťažiacim sa môže stať každý, kto si zakúpi v zberniach TIPOSu stierací žreb s názvom Veľký balík. Ak na ňom nájde tri symboly TV, automaticky postupuje do žrebovania o účasť v hre. Maximálnou výhrou, ktorú si súťažiaci môžu z Veľkého balíka odniesť, je 250-tisíc eur.

Vlastnú verziu formátu Deal or No Deal vysielala pred desiatimi rokmi Slovenská televízia pod názvom Ruku na to! s moderátorom Šarkanom (Peter Novák). Najvyššou možnou výhrou bolo 5 miliónov korún (166-tisíc eur), pod názvom Ber nebo neber ju vysielala aj Prima.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.