Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
22.11.2021, 02:52

Obchodný riaditeľ JOJ GROUP: Dvojciferná inflácia je výsledkom tlaku na reklamný priestor v televízii

Martin Heržo predstavuje novinky a obchodný model televízie pre budúci rok.

Obchodný riaditeľ JOJ GROUP: Dvojciferná inflácia je výsledkom tlaku na reklamný priestor v televízii
Zdroj: archív

Dvadsať rokov na trhu, nová VOD služba JOJ Play a úvahy o ďalších staniciach v najbližších rokoch a investícia do noviniek, to je ponuka obchodného riaditeľa Martina Herža a skupiny JOJ Group na budúci rok.

„Televíziu JOJ čaká budúci rok výnimočný rok,“ hovorí Martin Heržo. „Oslávi 20 rokov svojej existencie na trhu.“ Počas dvadsiatich rokov sa toho v televízii veľa zmenilo. JOJka začínala ako jedna stanica, dnes sa okrem vlajkovej lode TV JOJ v portfóliu JOJ Group nachádza ďalších 15 staníc a v online patrí do jej partnerskej siete Valetin viac ako 40 portálov. V súčasnosti ako skupina, ktorá vytvára videoobsah, musíte byť v televízii, v online, ale aj v kine a potom je to otázka distribúcie. Preto sa JOJ Group za posledné roky štylizuje do úlohy obsahového producenta. „DNA, ktorá nás definuje, je, že vyrábame najviac lokálne

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.