Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
07.12.2021, 20:25

Televízny november: Rekordný mesiac pre skupinu Joj

Z analýzy sa dozviete:

  • aká bola novembrová sledovanosť komerčných televíznych skupín Markíza a JOJ, ako aj verejnoprávneho RTVS,
  • ako sa zmenil trhový podiel televíznych skupín celodenne a v prime-time,
  • rebríčky najsledovanejších spravodajských aj nespravodajských programov.
Televízny november: Rekordný mesiac pre skupinu Joj
Zdroj: archív televízií

Joj Group zaznamenala v novembri svoj najvyšší priemerný trhový podiel v tomto roku. Zároveň ako jediná z televíznych skupín zvýšila svoj výkon v medzimesačnom aj medziročnom porovnaní. Rekordný výkon dosiahla v oboch hlavných cieľových skupinách, a to celodenne aj v prime time.

V hlavnom vysielacom čase si v obchodnej cieľovej skupine 12-54 pripísala tiež najnižší odstup o 1 percentuálny bod od lídra trhu – skupiny Markíza. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si dokonca v prime time pripísala prvenstvo a skupinu Markíza prekonala o 0,5 bodu.

Televízny november v číslach

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 93% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.