Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
07.12.2021, 20:12

Česká televízia nechtiac pobavila divákov. Logom relácie "Sado mama"

Podľa televízie ide o chybné preklopenie loga do online prostredia.

Česká televízia nechtiac pobavila divákov. Logom relácie "Sado mama"
Zdroj: ČT

Česká televízia začiatkom tohto týždňa spustila iVysielanie. V online tak budú mať diváci po prvýkrát exkluzívny obsah. A nielen ten, budú si môcť pozrieť aj programy, ktoré vysiela lineárna televízia. Pri preklápaní magazínu pre ženy Sama doma do online priestoru došlo k chybe. Divákov tak čakala upútavka na reláciu "Sado mama". Chybou televízia pobavila divákov, virál "s novým logom" baví  na sociálnych sieťach.
Česká televízia promptne zareagovala, chybu opravila.

Program Sama doma nemení svoj názov, ani dramaturgiu. Aj keď by podľa reakcií fanúšikov na sieťach formát s názvom Sado doma mal veľa potenciálnych fanúšikov. K chybe došlo pri preklápaní loga na nový web iVysielania, chyb je už opravená, a na webu nájdete logo, ktoré sa, azda, dá čítať len jednoznačným spôsobom," povedal pre portál iDNES.cz Filip Platoš z tlačového oddelenia Českej televízie.

Zatiaľ čo hore môžete vidieť chybne preklopené logo, takto vyzerá to správne:

Zdroj: ČT

​Magazín Sama doma Česká televízia predstavuje ako kontaktnú reláciu, určenú predovšetkým ženám. Divákov programom sprevádzajú moderátorky, ktoré s hosťami v štúdiu diskutujú o rôznych zábavných, ale aj poučných témach.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.