01.01.2018, 12:16

Divákov na Silvestra najviac zabavila JOJ-ka a Jednotka. Markíza prepadla

Diváci ocenili najmä relácie Všetko čo mám rád, Milujem Slovensko a Nikto nie je dokonalý.

Divákov na Silvestra najviac zabavila JOJ-ka a Jednotka. Markíza prepadla
Zdroj: TV JOJ

Slovenské televízie vsadili na Silvestra predovšetkým na špeciálne vydania svojich najzábavnejších relácií. Jednotka vysielala najskôr Milujem Slovensko, ktoré vystriedal Peter Marcin so svojou talkšou Neskoro večer. Markíza priniesla v prime time najskôr českú viackrát videnú komédiu Babovřesky, po ktorej nasledoval Kredenc. JOJ-ka divákom ponúkla v hlavnom vysielacom čase najskôr silvestrovskú reláciu Nikto nie je dokonalý, ktorú vystriedal zostrih relácie Všetko čo mám rád. Divákov až do jednej hodiny Nového roku zabával najmä Ondrej Kandráč. Ako sa darilo jednotlivým reláciám?

Generálny riaditeľ televízie JOJ Marcel Grega sa na svojom facebookovom profile pochválil rekordným úspechom. V statuse napísal: "Televízia Joj sa s narodeninovým rokom 2017 rozlúčila rekordne. Po historicky najsilnejšom Štedrom dni Jojka prepisovala svoje rekordy aj na Silvestra, kedy bola vašou voľbou číslo jeden."

Ak dáme dohromady úspech obidvoch silvestrovských relácií, JOJ-ka si počas silvestrovského večera počínala ako najsledovanejšia televízia na trhu. Kým silvestrovské vydanie relácie Nikto nie je dokonalý si pozrelo 684-tisíc divákov, v komerčnej cieľovej skupine 12 - 54 dosiahla relácia výborný rating 12,1 percenta s podielom na trhu 24,3 percenta. Relácia dosiahla podľa Gregu najlepšiu sledovanosť počas svojho vysielania. Ešte lepšie sa darilo zábavnej šou Všetko čo mám rád. Tá získala rating 13,6 percenta a pri podiele 27,7 percenta. Pozrelo si ju v komerčnej skupine 752 tisíc divákov. Stala sa najsledovanejšou počas Silvestra.

Portál Mediaboom.sk priniesol aj ďalšie výsledky. Druhým najsledovanejším programom silvestrovského prime timu bola verejnoprávna Jednotka. Darilo sa relácii Milujem Slovensko - s rokom 2017 sa relácia rozlúčila s ratingom 12,1 percenta a dokonca o niečo málo s lepším podielom ako komerčná JOJ - 24,5 percenta. Pre reláciu je to najlepší výsledok od októbra 2016, píše Mediaboom.sk. 

V silvestrovskom prime time najviac zlyhala televízia Markíza. Svojím programom nedokázala konkurovať obom televíziám. Babovřesky mali získať nízky rating na úrovni  6,1 percenta pri minimálnom podiele 12,2 percenta. Podobne si počínal Kredenc. Vydanie na Silvestra dosiahol rating 7,5 percenta a podiel 15,6 percenta.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.