StoryEditor

Reklama bude rásť aj v tomto roku

31.01.2018, 21:09
Mediálne agentúry odhadujú, že najdynamickejší rast v tomto roku zažije digitál.

Čo tento rok najviac ovplyvní výdavky na mediálnom trhu? Podľa Miroslava Pleška, obchodného riaditeľa Unimedie,
v agentúre očakávajú „výrazné zvýšenie investícií zo strany štátu a Európskej únie“. Na druhej strane si Pleško myslí, že tieto investície budú negatívne prispievať k vysokej vypredanosti v televíziách počas celého tohto roka. Podobný názor má aj Alexander Máťuš, Executive Director zo Zenithu. „Trh tento rok ovplyvnia eurofondy aj plány, očakávania, stratégie a možnosti zadávateľov.“ Unimedia na základe odhadov predikuje celkový nárast trhu o 4,4 percenta, pričom podľa agentúry bude tento rast podporovaný najmä rastom mediatypov ako online, televízia, kino a rádio.

Televízia, dominantné médium
Karty sú na slovenskom trhu rozdané zatiaľ tak, že najväčší podiel má stále televízia, ktorej ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 15:57