Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
31.01.2018, 22:09

Reklama bude rásť aj v tomto roku

Mediálne agentúry odhadujú, že najdynamickejší rast v tomto roku zažije digitál.

Reklama bude rásť aj v tomto roku

Čo tento rok najviac ovplyvní výdavky na mediálnom trhu? Podľa Miroslava Pleška, obchodného riaditeľa Unimedie,
v agentúre očakávajú „výrazné zvýšenie investícií zo strany štátu a Európskej únie“. Na druhej strane si Pleško myslí, že tieto investície budú negatívne prispievať k vysokej vypredanosti v televíziách počas celého tohto roka. Podobný názor má aj Alexander Máťuš, Executive Director zo Zenithu. „Trh tento rok ovplyvnia eurofondy aj plány, očakávania, stratégie a možnosti zadávateľov.“ Unimedia na základe odhadov predikuje celkový nárast trhu o 4,4 percenta, pričom podľa agentúry bude tento rast podporovaný najmä rastom mediatypov ako online, televízia, kino a rádio.

Televízia, dominantné médium
Karty sú na slovenskom trhu rozdané zatiaľ tak, že najväčší pod

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.