Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
22.12.2021, 09:20

Top programy roka 2021: Ktoré pritiahli najviac divákov k televíznym obrazovkám?

Veľký prehľad top programov roka v slovenských televíziách.

Top programy roka 2021: Ktoré pritiahli najviac divákov k televíznym obrazovkám?
Zdroj: archív Stratégií

Hoci sa rok 2021 ešte neskončil, pozreli sme sa, ktoré programy pritiahli v tomto roku k obrazovkám najviac divákov. Do rebríčka do konca roka určite pribudnú Tři oříšky pro Popelku, ktoré sleduje na Štedrý večer okolo milióna divákov, záverečná časť minisérie Mária Terézia, ale aj sviatočná klasika či silvestrovský program.

Milión pokoril len hokejový šampionát

Tohtoročnému rebríčku dominujú opäť majstrovstvá sveta v hokeji, ktoré mali aj ako jediné viac ako milión divákov. Najsledovanejšími boli posledné dva skupinové zápasy našej reprezentácie. Predposledný s tímom Dánska, ktorý naši hokejisti vyhrali 2:0, sledovalo na Jednotke 1,04 milióna divákov. Posledný zápas so Švédskom, ktorý sme prehrali 1:3, mal až 1,3 milióna divákov v univerzálnom publiku divákov vo veku nad 12 rokov.

Diváci zostali pri obrazovkách aj v prestávkach medzi tretinami. Hokejové štúdio po druhej tretine sledovalo takmer 1,1 milióna divákov a medailón o Zdenovi Cígerovi zo série Aj oni boli pri medailách si pozrelo viac ako milión divákov.

Vysoká sledovanosť zápasu bola aj v komerčnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Vystrelila na rating 30 percent a Jednotku v čase vysielania zvolilo viac ako 60 percent divákov pri televíznych obrazovkách.

Top programy RTVS

Do rebríčka top dvadsiatky najsledovanejších programov roka verejnoprávnej televízie sa zo športu dostali aj prenosy Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní, ktoré Petra Vlhová zavŕšila získaním veľkého krištáľového glóbusu, a tiež duely z futbalového šampionátu EURO 2020.

S nespravodajskými programami sa RTVS darilo počas víkendov, kedy bola Jednotka vyrovnanou konkurenciou komerčným televíziám. V prvom polroku bodovala s piatkovým Milujem Slovenskom a v sobotu so Záhadami tela nasledovanými Pumpou a talkshow Neskoro večer. Na jeseň obsadila víkendové večery s galavečermi žrebovania očkovacej prémie a so šou Pečie celé Slovensko.

Projekt Igora Matoviča a ministerstva financií pod názvom Byť zdravý je výhra si so všetkými nedeľnými a neskôr sobotnými priamymi prenosmi držal vysokú sledovanosť. S dvoma vydaniami dokonca dvakrát prekonal hranicu 800-tisíc divákov, šesť prenosov si pozrelo viac ako 700-tisíc divákov, tri si pozrelo viac ako 600-tisíc divákov a len dva priame prenosy klesli tesne pod túto hranicu. Pre RTVS boli všetky galavečery najsledovanejšími programami mesiaca.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 65% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.