19.02.2018, 08:36

LOTE 2018: HBO vs konkurencia, značka JunioR a boj proti marketingovým šarlatánom

Predstavujeme prvých troch spíkrov na konferencii LOTE 2018.

LOTE 2018: HBO vs konkurencia, značka JunioR a boj proti marketingovým šarlatánom
Zdroj: Stratégie

Marketingová a mediálna konferencia Living on the Edge 2018 sa blíži. Uskutoční sa v bratislavskom hoteli Park In už 19. apríla. Dnes predstavujeme prvú trojicu spíkrov. 

Zdroj: Stratégie

​Okrem širokej ponuky prevzatých programov preniklo HBO do povedomia divákov aj ako producent. Filmy, seriály, dokumenty a ďalšia tvorba pravidelne získavajú rôzne prestížne televízne i filmové ocenenia. Tereza Polachová, kreatívna producentka HBO pracovala na seriáli Terapie či minisérii Hoříci keř, ktorá získala jedenásť Českých levov a ďalšie ceny, podpísaná je aj pod pokračovaním seriálu Až po uši či dokumente Mečiar.

Na LOTE 2018 bude hovoriť o tom, prečo je pre HBO relevantná lokálna tvorba a akú pridanú hodnotu prináša. Aj o tom, ako sa situácia na trhu výrazne mení príchodom Netflixu a rôznych VOD platforiem.

Ako sa najdlhšie vysielajúcej platenej televízii darí v boji s konkurenciou? Zistíte na LOTE 2018

Zdroj: Stratégie

Milan Zimnýkoval vyštudoval Filozofickú fakultu Prešovskej univerzity v Prešove. Už počas štúdia šéfoval internátnemu rádiu a vysielal v lokálnom rádiu Flash. Vo Fun Rádiu pracuje 14 rokov, počas ktorých sa pár rokov hľadal, medzitým rozbiehal rannú šou Adely a Sajfu ako produkčný, až sa nakoniec udomácnil v rannom vysielaní vo dvojici s Marcelom.

Okrem množstva firemných akcií a roadshow odvysielal a odmoderoval viac ako 50 live televíznych prenosov. Od Telerána, Miss Universe cez Legendy popu, Nikto nie je dokonalý sa dostal k celosvetovým formátom spoločnosti FREMANTLE ako Česko Slovensko má talent, Take me out, Heslo a Moja mama varí lepšie ako tvoja.

Všetky spomínané projekty majú spoločné jednu črtu/rukopis, ktorý obsahuje každý jeho projekt. Je to jeho osobnosť. A aj keď ho moderovanie baví, stále hľadal tú oblasť, ktorá by to vyjadrila najlepšie. Začal sa viac venovať tejto myšlienke a pri kreovaní svojich nemoderátorských projektov v rámci spoločnosti ZIMNYKOVAL zistil, že musí začať uvažovať o značke – o postupnom budovaní ZNAČKY.

O svojich skúsenostiach s budovaním vlastnej značky bude Junior hovoriť v rámci LOTE 2018. Zaregistrujte sa tu

Zdroj: Stratégie

​Ľudia z marketingu hľadajú neustále nové prístupy, ako zlepšiť vnímanie svojich značiek. V snahe vyniknúť sa často nechajú inšpirovať módnymi trendami, ktoré sa na konci dňa ukážu – v tom lepšom prípade – ako návrat k pôvodnému zmyslu existencie značky, v tom horšom ako peniaze vyhodené von oknom. Prednáška Mariana Timorackého bude o tom, ako sa stať imúnnym voči brandingovým šarlatánom a mať na zreteli zmysel brandingu. Na konferencii by preto rád vyzval marketérov, aby sa pri rozvíjaní svojich značiek sústredili na to, čo je podstatné, t. j. ako predávať viac počas dlhšieho obdobia, resp. ako predávať s vyššou maržou.

Marian Timoracký sa viac ako 25 rokov venuje brandingu a všetkému, čo značky ovplyvňuje. Počas jeho kariéry mu rukami prešli stovky domácich i zahraničných značiek. Ako človeka, ktorý do reklamného biznisu na Slovensku vniesol vedecký prístup, ho trápi, ako ľahko sa niektorí brand manažéri nechajú opantať technologickými vychytávkami určenými na dosahovanie podružných cieľov, namiesto toho, aby sa sústredili na to, ako naplno využiť strategický potenciál svojich značiek.

Na Living on the Edge 2018 sa môžete zaregistrovať aj hneď. Stačí kliknúť na stránku konferencie a nasledovať inštrukcie

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.