Novinku ako prvá vyskúšala agentúra TRIAD.
Facebook spustil novinku 3D postov. Uverejnené obrázky si odteraz môžete poobzerať z každej strany a uhlu.
Dokonale to využila spoločnosť LEGO, ktorej modely vidieť v 3D verzii je naozaj zaujímavé.
Novinky sa okamžite chopila aj agentúra TRIAD, ktorá do 3D verzie prerobila ich firemného invadera. Trojitý rittberger neostal sám. A Uškatcovi Tónovi z O2 tiež dopriala 3D podobu. Oživila ho teda nie len v televízii, ale už aj Facebooku.
Dôležitou informáciou je, že post sa zatiaľ nedá boostovať, teda ho nie je možné využiť ako reklamný formát. Ak sa chcete inšpirovať a takýto post vytvoriť, pozrite si návod ako na to od TRIADu.
01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
02 - Modified: 2024-01-02 09:12:18 - Feat.: - Title: Maru Mitlíková: Padnúť dole je ľahké, teraz sa musíme vrátiť na vysoké priečky
03 - Modified: 2023-11-29 08:35:36 - Feat.: - Title: Nejde o život. Reklama je jeden veľký kolotoč, ktorý si užívam
04 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých
05 - Modified: 2023-11-03 12:09:51 - Feat.: - Title: Značky by si mali nájsť originálny priestor a vedieť ľudí spájať