Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.02.2018, 12:54

Superstar sa vrátila ako program večera

S nižšími číslami ako v roku 2015.

SuperStar porota
Zdroj: Markíza

Spevácka súťaž SuperStar, ktorú v nedeľu po troch rokoch vrátila na obrazovky televízia Markíza, sa stala v nedeľe najsledovanejším nespravodajským programom. V strategickej cieľovej skupine 12-54, získala prvá časť - zostrih castingov, rating na úrovni 9,3 percent pri trhovom podiele 23,5 percent. 

Šou Vila Rozborila V siedmom nebi na konkurenčnej JOJ-ke  podľa portálu Mediaboom.sk dosiahla rating 8,4 percent pri podiele 23,1 percent. 

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia televízie Markíza Televízne noviny s ratingom 11,6 % a trhovým podielom 28,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 648-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ďalšie najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti patrili reláciám Počasie (rating 10,9 % / share 26,3 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,5 % / share 24,5 % v 12-54).

V porovnaní s jeseňou 2015 získala Superstar nižšie čísla. Prvá časť Superstar z roku 2015 dosiahla rating na úrovni 11,2 percent a share 32,1 percent - v komerčnej cieľovej skupine 12 -54.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.