TV Markíza
StoryEditor

Nový seriál Kuchyňa divákov zaujal. Oteckovia už predbehli Susedov

06.03.2018, 15:48
Autor:
hrnhrn
Markíza uviedla v pondelok nový seriál, v utorok odštartuje ďalšiu novinku.

Markíza v pondelok, 5. marca 2018, odštartovala nový slovenský komediálny seriál Kuchyňa nakrútený podľa úspešnej ruskej predlohy. Televízia prvýkrát uviedla dve epizódy za sebou, novinka mala priestor vo vysielaní po Susedoch. Kuchyňa si pripísala rovnakú sledovanosť ako Milenky, ktoré Markíza odštartovala v piatkovom prime time. 

​V strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov dosiahla prvá časť Kuchyne vysoký rating 9,2 percenta a trhový podiel 25,5 percenta, nasledujúci druhý diel zaznamenal rating 7,7 percenta a trhový podiel 27,4 percenta. Celkovo si seriálovú novinku pozrelo 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov a úvodné dve epizódy boli v čase vysielania najsledovanejším programom na trhu.

Celkovo sa však najsledovanejšími programami dňa v cieľovej skupine 12-54 stali opäť seriály Oteckovia a Susedia a hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.

Oteckovia boli v pondelok dokonca najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54, kde s ratingom 11,7 percenta a podielom 35,3 percenta prekonali aj Susedov. Tí si pripísali rating "len" 11,5 percenta a trhový podiel 29,8 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov bola ale situácia opačná, Susedia sa stali najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa, prvenstvo si pripísali so sledovanosťou 12,6 percenta a podielom 25,3 percenta, Oteckovia dosiahli 11,9-percentný rating a podiel 28 percent. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli najsledovanejším programom dňa Noviny TV JOJ s ratingom 14,2 percenta a podielom 29,2 percenta, Televízne noviny Markízy dosiahli 13,4 percentný rating a podiel 28,1 percenta. Televízne noviny však boli najsledovanejšou spravodajskou reláciou v strategickej skupine divákov 12-54 rokov. V tejto mladšej cieľovke si pripísali 11,1 percentnú sledovanosť a podiel 30,7 percenta.

V utorok 6. marca štartuje Markíza ďalšiu novinku - reality šou o chudnutí s názvom Najväčší víťaz. Viac sme o novinke písali aj v tomto článku:

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 05:15