Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.03.2018, 16:43

Tesco má novú mediálku. Prechádza k MediaComu

Zmena je aktuálna od marca.

Tesco
Zdroj: Dreamstime

Informáciu o tom, že obchodný reťazec prechádza k novej mediálnej agentúre, Stratégiám potvrdilo samotné Tesco. Po novom bude mediálny nákup reťazca zastrešovať mediálna agentúra MediaCom. Zmenu komunikuje Eva Čekovská z oddelenia Public Relations: "Vzhľadom na centralizáciu služieb, ako aj na dlhodobé pozitívne skúsenosti s agentúrou MediaCom vo Veľkej Británii, sme nadviazali spoluprácu s danou spoločnosťou od 1. marca 2018 aj v strednej Európe."

Predtým zastrešovala nákup reklamy spoločnosti Tesco mediálna agentúra  Universal/McCann.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.