Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.03.2018, 07:35

Walt Disney mení stratégiu, svoje aktivity rozdelí do štyroch segmentov

Prispôsobí sa presunu záujmu ľudí k internetu a mobilným zariadeniam.

Americký zábavný gigant Walt Disney predstavil plán reorganizácie. Všetky aktivity rozdelí do štyroch segmentov a vytvorí novú divíziu zameranú na služby poskytované priamo spotrebiteľom, a na zahraničné trhy, teda hlavne streamovacie služby.

Firma uviedla, že reorganizácia má odrážať jej priority, ktorými sa snaží prispôsobiť rýchlemu presunu záujmu ľudí na internet a mobilné zariadenia.

Rodina v centre záujmu

Šéfom novej divízie bude Kevin Mayer, ktorý má v súčasnosti na starosti stratégiu. Divízia bude dohliadať na zahájenie streamovacích služieb zameraných na rodinu. Firma ich chce predstaviť v druhej polovici budúceho roka.

Súčasťou novej divízie budú tiež podiely Disney v internetovej televízii Hulu a ESPN+ a streamovacej služby značky Disney.

Štrukturálne zmeny

V rámci reorganizácie sa tiež spoja divízie spotrebných produktov, ktoré poskytujú licencie na postavičky firmy, s divíziou zahŕňajúcou zábavné parky. Mediálne siete a filmové štúdiá zostanú samostatnými divíziami.

Zmeny vstupujú do platnosti okamžite. Reorganizácia prichádza v dobe, keď je Disney v procese prevzatia filmových a televíznych štúdií, káblových staníc a zahraničných televíznych staníc od skupiny Twenty-First Century Fox. Dohodu v súčasnosti skúmajú regulačné úrady.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.