Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.03.2018, 16:35

Ťažký týždeň s Janom Gorduličom sa vracia. Na portál Aktuality.sk

Satirická online show bude vysielaná pravidelne každú stredu.

Ťažký týždeň s Janom Gorduličom sa vracia. Na portál Aktuality.sk
Zdroj: Silnereci.sk

Spravodajský portál Aktuality.sk, patriaci pod multimediálny dom Ringier Axel Springer Slovakia, spustí v stredu 21. marca novú reláciu Ťažký týždeň s Janom Gorduličom. 

Satirická online show, ktorá komentuje aktuálne politické a spoločenské udalosti týždňa, bude vysielaná pravidelne každú stredu. Úvodná časť nesie názov „Jednoducho mafia II“.

Peter Bárdy, šéfredaktor Aktuality.sk: „Sme radi, že budeme spolupracovať s Janom Gorduličom, ktorý je pre mňa osobne nesmierne inšpiratívnym človekom. Robí skvelú prácu, čo verím, že ocenia aj čitatelia na Aktuality.sk. Našou úlohou je informovať o krajine a komentovať, čo sa tu deje. V tomto je Jano naozaj majstrovský.“

Monika Žákovská, Chief Digital Publishing Officer: „Ťažký týždeň je overený koncept, ktorý funguje už niekoľko rokov. Veľmi nás potešilo, keď sme videli záujem fanúšikov o ďalšie diely, ktoré sme sa rozhodli umiestniť na naše Aktuality.sk.“

Aktuality.sk ponúkajú okrem nového projektu pravidelne aj vlastnú reláciu Na rovinu, ktorú moderujú investigatívny novinár Marek Vagovič a komentátor Dag Daniš.

S televíziou Markíza zase produkujú politickú reláciu Fair Play Michala Kovačiča. Obe sú diskusiami s jedným hosťom na politické a spoločenské témy.

Ťažký týždeň začínal na portáli Sme.sk, odkiaľ satirická relácia prešla pod portál Videoportál Vju.sk vydavateľstva NMH, kde na začiatku roka kvôli finančným problémom skončila.

​Ján Gordulič založil ešte v roku 2009 stand-up comedy show Silné reči. Zoskupenie komikov pravidelne zabávalo publikum svojimi stand-up vystúpeniami v bratislavskom Nu Spirit Clube, neskôr začali komici vystupovať po celom Slovensku. Okolo Jána Gorduliča, priekopníka tohto formátu na Slovensku, sa postupne zoskupilo tucet zabávačov, ktorí prišli z rôznych oblastí a profesií. Formát vysiela televízia JOJ, aktuálne už druhú sériu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.