Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.03.2018, 15:34

Oteckovia s novým rekordom, Susedia stále najsledovanejší

Pondelková kombinácia zábavy priniesla Markíze rekordné trhové podiely.

Oteckovia s novým rekordom, Susedia stále najsledovanejší
Zdroj: TV Markíza

Pondelková kombinácia zábavy - Susedia + Kuchyňa + Kredenc - Markíze vychádza. V pondelok 26. marca dokonca dosiahla celá skupina (Markíza, Doma, Dajto) najvyšší celodenný trhový podiel od začiatku roka (36,2 %) a v prime-time 19:00-23:00 štvrtý najlepší tohtoročný podiel na trhu (35,9 %) v obchodne relevantnej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov.

Denný seriál Oteckovia, ktorý odštartoval na obrazovkách Markízy na Nový rok, si aj po troch mesiacoch drží vysokú sledovanosť. V pondelok 26. marca dosiahol svoj ďalší rekord. V strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov zaznamenal opäť nadpriemerný rating 11,5 percenta a doposiaľ najvyšší trhový podiel 42,7 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 571-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok od štartu seriálu. Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine dosiahli oteckovia rekordný trhový podiel 34 percent.

Najsledovanejším programom pondelka zostávajú stále Susedia, a to v oboch diváckych cieľových skupinách. Premiérová epizóda s názvom Ruské dedičstvo si v skupine mladších divákov 12-54 rokov pripísala sledovanosť 12,1 percenta s trhovým podielom 32,5 percenta, v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov to bolo 13,4 percenta s podielom 28,1 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 628-tisíc divákov.

Rekordy prekonával aj večerný komediálny seriál Kuchyňa, ktorého piata epizóda zaznamenala doposiaľ najvyšší rating 9,6 percenta aj trhový podiel 28 percenta v cieľovej skupine 12-54. Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca zábavná šou Kredenc s ratingom 6,4 percenta a trhovým podielom 23,6 percenta v rovnakej cieľovej skupine.

Inkognito si v silnej konkurencii pripísalo 7,3 percentnú sledovanosť s podielom 23,1 percenta v cieľovej skupine 12-54, v širšej cieľovke 12+ dosiahlo rating 10,7 percenta s podielom 23,1 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.