Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.04.2018, 22:45

Trendom je návrat k samotnej podstate značky

Najväčšia marketingová a mediálna konferencia Living on the Edge 2018 sa blíži. A opäť prinesie top témy, ktoré hýbu svetom médií a značiek.

Trendom je návrat k samotnej podstate značky
Zdroj: archív

Living on the Edge je konferencia určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise.

Hlavná téma marketingovej časti blížiacej sa konferencie je zameraná na to, čo dnes značky potrebujú, aby boli úspešné. A to je návrat k ich podstate. Marketéri si čoraz intenzívnejšie uvedomujú, že digitálna stratégia nie je komplexná stratégia. Budúcnosť úspechu je v budovaní značky smerom dovnútra firmy
i navonok. Ako teda nájsť pravý zmysel brandingu? Ako sa buduje trvalo úspešná značka? Čo rozhoduje o úspechu alebo neúspechu budovania značky? Na tieto a, samozrejme, aj ďalšie otázky ponúknu jasné odpovede skúsení profesionáli s dlhoročnou praxou v budovaní značiek.

Pre médiá sa skončil čas krátkodobých riešení. Globálni hráči dominujú lokálnym trhom čoraz viac, prežijú len najlepší. Nastal čas rozmýšľať nad dlhodobo udržateľným biznisom. Tak na presýtených televíznych trhoch, ako aj v online. A práve týmto témam sa budú venovať spíkri v mediálnej časti konferencie.

Inšpiratívni zahraniční spíkri
Pozvanie na tohtoročnú konferenciu prijali spíkri zo Švédska, z USA, Írska či Českej republiky.

Škandinávia je rajskou záhradou pre začínajúce startupy. To nie je žiadna novinka. Ak chcete naštartovať inovatívny biznis, domov Volva, Ikey či Nobelovej ceny ponúka špičkovú infraštruktúru, jednoduchú legislatívu a inteligentnú daňovú legislatívu. V chladnom Švédsku nachádzajú pre svoj rast podmienky mnohí „jednorožci“. V priebehu pár rokov päť švédskych startupov dosiahlo hodnotu viac ako 1 miliardu
USD: Skype, Spotify, King, Mojang a Klarna. A práve o tom, ako si škandinávske „mediatech“ spoločnosti a startupy dokážu podmaniť svet, príde porozprávať Leo Heijbel, Head of Marketing, Strossle Švédsko.

Keď ľudia pochodujú v uliciach
Značky dokážu oveľa viac, než si mnohé myslia. Formujú vkus a hodnoty nielen svojich zákazníkov. Otázne je, či majú aj dosť odvahy prevziať na seba zodpovednosť? V situácii, keď je dôvera ľudí v štát na kriticky nízkej úrovni, by mohli byť práve značky tými, ktoré zaplnia priepasť medzi štátom a jeho občanmi.
Aktuálny prieskum o reputácii značiek ukázal, že spotrebiteľov dnes viac ako technologické inovácie zaujíma, ako sa značky správajú k spoločnosti, v ktorej podnikajú, a ako prispievajú k jej rozvoju. Je to smer, ktorým sa bude uberať PR? Nad tým sa z globálneho a amerického pohľadu zamyslí Elise Mitchell, prezidentka organizácie ICCO a CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network. Prezentovať bude spolu s Michaelou Benedigovou, Managing Director & Partner Seesame, tému brand activism alebo čo by mali robiť značky, keď ľudia pochodujú v uliciach.

​Claire Hyland, Head of the Youth Lab, Thinkhouse z Dublinu príde účastníkom konferencie prezentovať prieskum, ktorý podrobne skúmal mladých ľudí. Ponúkne inšpirácie, ako môžu značky rozšíriť svoje publikum o mladú generáciu, ako pochopiť jej myslenie a správanie. Vo svojej prezentácii odhalí, ako
sa po desiatich rokoch od veľkej recesie vyvinul život pre 16- až 35-ročných. Claire má takmer dvadsaťročné skúsenosti s plánovaním a strategickými úlohami v agentúrach v Londýne, New Yorku a Dubline.

Čo funguje na YouTube?
Akú kreatívu zvoliť pre iný formát? Ako upraviť kreatívu pre YouTube? Aká je optimálna dĺžka? Na tieto a ďalšie otázky odpovie Petr Houzar, Sales Manager CZ/SK, Google Czech Republic. Na základe dát a poznatkov z kampaní prezradí tipy a triky pre úspešnú kampaň na You- Tube. Držiteľ množstva českých
a medzinárodných digitálnych ocenení má v Googli na starosti mediálne a kreatívne agentúry, venuje sa platforme YouTube a téme budovania značky.

Ak vás zaujíma, ako vybudovať silnú značku, ako správe komunikovať so zákazníkmi, ako urobiť zo zamestnancov ambasádorov svojej značky, ste vítaní na konferencii LOTE 2018 19. apríla 2018 v hoteli Crowne Plaza. Viac informácii o evente a možnosť registrácie nájdete tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.