Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.04.2018, 23:38

Facebook zverejnil výsledky za prvý kvartál. Prekonali očakávania

Ide o prvé výsledky po prevalení škandálu so zneužitými dátami.

Facebook zverejnil výsledky za prvý kvartál. Prekonali očakávania
Zdroj: Reuters

Spoločnosť Facebook zverejnila ekonomické výsledky spoločnosti za prvý kvartál v tomto roku. Ide o prvé výsledky, ktoré sa objavili po prevalení škandálu Cambridge Analytica so zneužitými dátami. Podľa amerických médií sú nad očakávania. Zdá sa, že inzerentov kríza so zneužitými dátami zatiaľ neovplyvnila.

Facebook uviedol, že výnosy z reklamy spoločnosti za prvý kvartál tohto roka dosiahli 11,795 miliárd USD, v porovnaní s minulým rokom to je o 50 percent viac. Minulý rok Facebook získal za reklamu 7,857 miliárd USD.

Celkové výnosy spoločnosti dosiahli 11, 97 miliárd amerických dolárov. Minulý rok predstavovali sumu 8,03 miliárd amerických dolárov, medziročne vzrástli o 49 percent.

Príjmy z mobilnej reklamy predstavovali v prvom kvartáli tohto roka 91 percent príjmov z reklamy čo predstavuje sumu 10,7 miliárd dolárov.

Za prvý kvartál tohto roka sa Facebook chváli aj medziročným 13 percentným nárastom denných aktívnych užívateľov - je ich 1,45 miliarda. Percentuálne rovnako rástli aj mesační aktívni užívatelia Facebooku - podľa najnovšej správy je ich 2,2 miliardy.

Spoločnosti stúpol medziročne aj počet zamestnancov zvýšil sa o 48 percent na 27 742.

Generálny riaditeľ Facebooku Mark Zuckerberg povedal, že spoločnosť "ťažko" investuje do bezpečnosti a ochrany na odhaľovanie nenávistných prejavov, ako aj do nástrojov na overenie identifikačných údajov vlády pred voľbami v USA a v zahraničí až do konca roku.

"Okrem investícií, ktoré robíme na zabezpečenie našej platformy, budeme ešte viac investovať do budovania skúseností, ktoré spájajú ľudí na Facebooku," povedal Zuckerberg. Šéf Fcaebooku je aj naďalej hrdý na biznis model spoločnosti.

Na svojom profile Zuckerberg napísal aj to, že budúci týždeň je konferencia F8 a už sa teší ako bude informovať o ďalších novinkách, na ktorých momentálne pracujú.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.