Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.05.2018, 14:20

Za sklom je v polovici. Čo ho vystrieda na obrazovkách?

Druhá séria Za sklom dospeje v stredu 23. mája do finále.

Za sklom je v polovici. Čo ho vystrieda na obrazovkách?
Zdroj: TV JOJ

Druhá séria kriminálky Za sklom odštartovala na obrazovkách JOJ v utorok 1. mája. Televízia má pripravených osem epizód, ktoré nasadila do vysielania dvakrát do týždňa, v utorky a stredy. V stredu 23. mája tak seriál dospeje do finále.

Nasledujúci týždeň (podľa predbežných programových plánov) uvedie JOJ v utorok 29. mája reprízu zábavnej šou Nikto nie je dokonalý s hosťami Romanom Pomajbom a Katarínou Hasprovou. Nasledovať bude premiérová epizóda šou Heslo s dvojicami súťažiacich v zložení Jakub Rybárik s Marekom Majeským, druhou dvojicou bude Jakub Lužina s Martinom Mňahončákom.

Stredajšie večery vyplní od 30. mája repríza tretej série rodinnej komédie Naši, ktorú bude JOJ vysielať v dvoch častiach za sebou. Nasledovať bude premiéra súťažnej hry Veľký balík.

Pondelky a štvrtky patria aj naďalej Inkognitu, vo štvrtok Inkognito dopĺňajú Sedem a Silné reči, piatky patria naďalej ľudovej zábave s Kandráčovcami vo Všetko čo mám rád a Všetko čo má Ander rád. Víkendy zostávajú filmové.

Aké výkony dosahuje Za sklom

Kriminálke sa darí v utorky prekonať šou Markízy Najväčší víťaz, v stredu sa pri Chart Show, ktorej sa v máji darí, nedokáže zatiaľ dostať do vedenia.

Odložené pokračovanie seriálu Za sklom vrátila JOJ na obrazovky v utorok 1. májaKriminálka si v čase vysielania pripísala tesné prvenstvo so sledovanosťou 5,4 percenta pri podiele 15,4 percenta v skupine mladších divákov 12-54 rokov. JOJ opäť odvysielala prvú epizódu druhej série, ktorá pri svojej premiére v novembri zaznamenala sledovanosť 4,7 percenta s podielom 16,7 percenta.

Za sklom, 2. séria
Zdroj: JOJ

​​Druhá epizóda Za sklom si v stredu 2. mája pripísala podobnú sledovanosť na úrovni 5 percent s podielom 15 percent. Tretia epizóda dosiahla v utorok 8. mája doposiaľ najvyššiu sledovanosť 6,4 percenta a trhový podiel tesne pod 17 percentami a bola opäť v čase vysielania jednotkou na trhu. Markíza mala na programe ďalšiu časť šou Najväčší víťaz, ktorej sledovanosť spadla na podpriemerných 5 percent a podiel sa hýbal nad 13 percentami. Štvrtá epizóda kriminálky si v stredu 9. mája pripísala takmer 6 percent a podielom cez 17 percent.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.