Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.05.2018, 11:15

Marťan porazil SuperStar aj hokej. Filmový hit zaujal divákov najviac

Film s Mattom Damonom bol najsledovanejším nespravodajským programom nedele.

Marťan porazil SuperStar aj hokej. Filmový hit zaujal divákov najviac
Zdroj: Marťan

Markíza po dvoch semifinálových kolách SuperStar odštartovala v nedeľu sériu piatich priamych prenosov z finálových kôl. Včerajšie prvé finále vizuálne prepracovanej šou dosiahlo sledovanosť 6,7 percenta s podielom 20,6 percenta. Diváci však po 22. hodine začali odchádzať od obrazoviek a vyraďovaciu fázu si po 23. hodine pozrelo len niečo viac ako 4 percentá divákov. Televízia mala pri Rozhodnutí podiel tesne nad 23 percent v obchodnej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov.

Na porovnanie, prvé semifinále SuperStar si 29. apríla pripísalo 8,3 percenta s podielom 26,3 percenta a bolo najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obidvoch cieľových skupinách (12+ aj 12-54). Druhé semifinále 6. mája kleslo v konkurencii hokeja na 6 percent s podielom 17 percent.  

JOJ nasadila proti SuperStar premiéru filmového hitu Marťan z roku 2015 s Mattom Damonom v hlavnej úlohe, s ktorým dosiahla sledovanosť 8,7 percenta s podielom 28,4 percenta v skupine mladších divákov 12-54 rokov. Sci-fi film bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obidvoch cieľových skupinách, v univerzálnej skupine divákov starších než 12 rokov si pripísal 8,2 percentnú sledovanosť a podiel 22,2 percenta. SuperStar v tejto cieľovej skupine skončila na 7,5 percentnom ratingu a podiele necelých 19 percent.

​​Večerný hokejový zápas Švajčiarska so Švédskom na Dvojke si pripísal sledovanosť 5 percent a podiel 12,9 percenta v cieľovej skupine 12-54.

Podvečerná repríza Susedov sa na Markíze prehupla v podieloch cez 23 percent, Nové bývanie na JOJ si pripísalo 16,3 percenta. Z večerných správ mali viac divákov Televízne noviny Markízy. Zaznamenali podiel takmer 29 percent, Noviny TV JOJ skončili na 24,2 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.