Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.05.2018, 11:26

SuperStar neodolala finále hokeja. Víťazstvo Švédska bolo najsledovanejším programom dňa

Do top 10 sa nedostal okrem športu a spravodajstva žiadny iný program.

SuperStar neodolala finále hokeja. Víťazstvo Švédska bolo najsledovanejším programom dňa
Zdroj: Reuters

V nedeľu sa do desiatky najsledovanejších programov dňa okrem športu a spravodajstva nedostali žiadne relácie. Večerné dramatické finále Majstrovstiev sveta v hokeji medzi obhajcami titulu Švédmi a nečakanými favoritmi Švajčiarmi si pozrelo suverénne najviac divákov v obidvoch cieľových skupinách.

Jednotka si v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov pripísala sledovanosť od 10,5 percenta po takmer 15 percent v tretej tretine, podiel rástol od necelých 24 percent po viac než 34 percent. Dramatické predĺženie si po nerozhodnom výsledku v riadnom hracom čase pozrelo 12,5 percenta divákov s podielom nad 42 percentami.

V strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov bolo večerné hokejové finále rovnako najsledovanejším programom dňa. Pripísalo si sledovanosť 13 percent a Jednotka dosiahla vysoký podiel 36,3 percenta.

Druhé finálové kolo SuperStar, ktoré vysielala Markíza v rovnakom čase, odliv divákov riadne pocítilo. Pripísalo si doposiaľ najnižšiu sledovanosť - necelých 6 percent s podielom 16,6 percenta. Nasledujúce Rozhodnutie po 23:00 sledovalo 3,6 percenta divákov pri takmer identickom podiele. Televízia JOJ uviedla film Hercules, ktorý si pripísal sledovanosť pod 5 percentami a podiel 13 percent. 

​​Najsledovanejšou nedeľnou politickou reláciou bolo O 5 minút 12, kde boli hosťami Martina Strižinca Béla Bugár (Most-Híd) a Veronika Remišová (OĽaNO). V skupine divákov 12-54 rokov si Jednotka pripísala 2,8 percentnú sledovanosť a podiel 16,6 percenta.

V relácii Markízy 25 - mimoriadna relácia, ktorú televízia uvádza od 13:00, bol hosťom Michala Kovačiča prezident Andrej Kiska. Pozrelo si ju 2,5 percenta divákov s podielom necelých 14 percent.

Relácia V politike na TA3 si pripísala podiel necelé 4 percentá.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.