Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.06.2018, 11:10

Facebook chce prilákať influencerov na svoju platformu. Prináša Influencer Marketplace

Nástroj zatiaľ vývojári testujú.

Facebook chce prilákať influencerov na svoju platformu. Prináša Influencer Marketplace
Zdroj: Facebook

Spoločnosť Facebook sa snaží o udržanie influencerov, ktorých počet neustále rastie, na svojej platforme. Testuje nástoj Influencer Marketplace, ktorý má firmám priniesť možnosť jednoduchšej komunikácie a práce s influencermi.

Influencer Marketplace má byť platforma, do ktorej je možná registrácia všetkých influencerov. Klienti si ich tak môžu vyhľadať  a dohodnúť sa na uzatvorení spolupráce. Na výber vhodného spolupracovníka im pomôže filter rozdelený na dve časti. Vyhľadať najviac vyhovujúceho influencera pre ich produkt alebo službu sa bude dať zvolením si kritérií v prvej fáze filtra, kde ponúka možnosť výberu cieľového trhu, ktorý chce klient osloviť. Tu sa dajú nastaviť parametre ako vek, vzdelanie, pohlavie a poloha. V druhej fáze filtra sa objavia štatistiky angažovanosti, publika aj followerov jednotlivých influencerov.

Facebook bude pri registrácii influencera zaujímať aj to, na akých platformách a sociálnych sieťach je aktívny. V aplikácii bude možné vytvoriť viac zoznamov influencerov podľa typu kampane, ktorú klient plánuje.

Ako sme už spomenuli v úvode, nástroj je zatiaľ v prvotnej fáze testovania.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.