Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.07.2018, 20:34

Sledovanosť futbalu u nás rástla

O sledovanosti majstrovstiev sveta vo futbale rozhoduje úspech konkrétnych tímov, ako aj vysielací čas.

Sledovanosť futbalu u nás rástla
Zdroj: Reuters

Športové zápasy dokážu k televíznym obrazovkám stále pritiahnuť najviac divákov. I keď bývajú spravidla
najsledovanejšie, ich ratingy sledovanosti ovplyvňuje vždy niekoľko faktorov. Prvým je typ podujatia, národnosť športovcov, ale aj čas, keď sa športové zápasy vysielajú. A potom sú to aj nečakané prekvapenia. Tým sa počas týchto majstrovstiev stal úspech Chorvátska. Málokto očakával, že sa mu podarí dostať sa tak ďaleko a preskočiť tímy ako Anglicko, Brazília, Nemecko či Argentína. A tento úspech sa odzrkadlil aj v sledovanosti jednotlivých zápasov.

Chorváti zatraktívnili MS
Na Slovensku bol finálový zápas Francúzska a Chorvátska najsledovanejším, prilákal k obrazovkám 759-tisíc divákov starších než 12 rokov

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.