Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.07.2018, 20:34

Sledovanosť futbalu u nás rástla

O sledovanosti majstrovstiev sveta vo futbale rozhoduje úspech konkrétnych tímov, ako aj vysielací čas.

Sledovanosť futbalu u nás rástla
Zdroj: Reuters

Športové zápasy dokážu k televíznym obrazovkám stále pritiahnuť najviac divákov. I keď bývajú spravidla
najsledovanejšie, ich ratingy sledovanosti ovplyvňuje vždy niekoľko faktorov. Prvým je typ podujatia, národnosť športovcov, ale aj čas, keď sa športové zápasy vysielajú. A potom sú to aj nečakané prekvapenia. Tým sa počas týchto majstrovstiev stal úspech Chorvátska. Málokto očakával, že sa mu podarí dostať sa tak ďaleko a preskočiť tímy ako Anglicko, Brazília, Nemecko či Argentína. A tento úspech sa odzrkadlil aj v sledovanosti jednotlivých zápasov.

Chorváti zatraktívnili MS
Na Slovensku bol finálový zápas Francúzska a Chorvátska najsledovanejším, prilákal k obrazovkám 759-tisíc divákov starších než 12 rokov

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.