Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieAmerický internetový portál na zdieľanie videí YouTube pripravuje pre niektoré zahraničné trhy vrátane Nemecka, Francúzska, Mexika, Indie a Japonska vlastné seriály a ďalšie relácie, napríklad hudobné dokumenty reality show či talk show.
Chce tak prilákať zákazníkov k svojej platenej službe YouTube Premium. Časť vlastnej programovej ponuky portálu bude možné zhliadnuť zadarmo, časť však bude dostupná iba prostredníctvom služby YouTube Premium.
"Naším cieľom sú trhy, ktoré podľa nás majú veľkú perspektívu z hľadiska potenciálnych predplatiteľov," uviedla šéfka programovej ponuky YouTube Susanne Daniels. Dodala, že relácie budú vytvárané v miestnych jazykoch a dabované či otitulkované pre využitie na ďalších trhoch.
Portál YouTube je súčasťou americkej internetovej spoločnosti Google.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.