Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
31.07.2018, 13:05

Skvelé výkony Petra Sagana na Tour de France sledovalo vyše 2 milióna divákov

Nedeľná finálová etapa Tour de France sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Peter Sagan
Zdroj: TASR

Skvelé výkony Petra Sagana a jeho zavŕšenie triumfu v boji o zelený dres sledovalo 29. júla na Dvojke 337-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+ s podielom na trhu 25,2 percenta. Nedeľná finálová etapa Tour de France sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. 

Priemerná sledovanosť živých prenosov 105. ročníka Tour de France v tomto roku dosiahla 203-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+ s podielom na trhu 22,2 percenta. Celkovo si slávne cyklistické podujatie (preteky + štúdia, zásah: 3 minúty bez prerušenia) pozrelo 2,13 milióna divákov, čo predstavuje 45,7 percenta populácie v cieľovej skupine 12+.

​​Diváci RTVS upriamili svoju pozornosť aj na vysielanie televízneho štúdia Tour de France s exkluzívnymi hosťami - bratmi Martinom a Petrom Velitsovcami. Štúdio dosiahlo rekordný trhový podiel 13,5 percenta v porovnaní s predchádzajúcimi ročníkmi.

On-line vysielanie prenosov na stránkach rtvs.sk a tdf.rtvs.sk zaznamenalo v priemere na jednu etapu približne 25-tisíc zobrazení.

TOP 5 najsledovanejších etáp:

Por. Tour de France 2018 Dátum Počet divákov (12+)
1. 21. etapa Houilles – Paríž 29.07.2018 337 000
2. 15. etapa Millau – Carcassone 22.07.2018 291 000
3. 11. etapa Albertville – La Rosiére 18.07.2018 276 000
4. 2. etapa Mouilleron – La Roche-sur-Yon 08.07.2018 270 000
5. 10. etapa Annecy – Le-Grand-Bornand 17.07.2018 228 000

Sledovanosť Tour de France sa po minuloročnom prepade po vylúčení Petra Sagana vrátila na čísla z rokov predtým.

Prehľad sledovanosti posledných 5. ročníkov Tour de France:

Rok Počet divákov (12+) Podiel na trhu
2013 146 000 17,5%
2014 174 000 20,2%
2015 206 000 22,5%
2016 203 000 21,7%
2017 85 000 9,3%
2018 203 000 22,0%

Zdroj: PMT/KANTAR MEDIA a Google Analytics

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.