Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
03.01.2022, 13:10

Úspešný vstup do nového roka pre RTVS a Joj: Divákov zaujal Jozef Mak aj Umenie pretekať v daždi

Filmy na RTVS a JOJ boli u divákov voľbou číslo jeden.

Úspešný vstup do nového roka pre RTVS a Joj: Divákov zaujal Jozef Mak aj Umenie pretekať v daždi
Zdroj: RTVS

Na nový rok priniesli všetky tri najväčšie slovenské televízie filmové premiéry. Jednotka RTVS uviedla slovenský film Jozef Mak, ktorý podľa rovnomennej románovej predlohy Jozefa Cígera Hronského nakrútil režisér Peter Bebjak. Televízia Joj priniesla v slovenskej premiére rodinný film Umenie pretekať v daždi a Markíza stavila na českú romantickú komédiu Bábovky, ktorá mala v kinách premiéru vlani na jeseň.

V univerzálnom publiku (diváci vo veku nad 12 rokov) pritiahol k obrazovkám najviac divákov Jozef Mak, ktorého si pozrelo 421-tisíc divákov. O pár tisíc divákov menej (celkovo 409-tisíc) mal film Umenie

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.