Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.08.2018, 12:30

Kampaň na šou Česko Slovensko má talent je poriadny cirkus

Talentovú šou promuje JOJ veľkolepou kampaňou.

Kampaň na šou Česko Slovensko má talent je poriadny cirkus
Zdroj: TV JOJ

Česko Slovensko má talent sa vráti po dvojročnej pauze na obrazovky TV JOJ. Štart talentovej šou je naplánovaný namiesto tradičnej nedele na sobotu 1. septembra a televízia pripravila viaceré novinky.

V novej sezóne sľubuje okrem zážitkov tiež poriadny cirkus, ktorý sa stal aj témou imidžovej kampane pre tento rok. Upútavku vytvoril tvorivý tím okolo Ondreja Garana Hutníka. Počas trojdňového nakrúcania v najslávnejšom Cirkuse Humberto sa porotcovia premenili na kúzelníkov, artistov, klaunov či krotiteľov šeliem a spoločne s moderátorskými principálmi, 70-členným štábom a množstvom cirkusových umelcov, tanečníkov a akrobatov vytvorili veľkolepé predstavenie.

V novej sérii doplní zostavu porotcov v zložení Diana Mórová, Jakub Prachař a Jaro Slávik speváčka Marta Jandová. V kresle vystrieda Luciu Bílú, ktorá bola porotkyňou všetkých predchádzajúcich sérií.

Okrem novej porotcovskej zostavy sa zmenili aj moderátori. Ostrieľané duo Juniora s Marcelom vystriedala nová česko-slovenská dvojica - herečka Lujza Garajová Schrameková a český spevák a herec David Gránský. Obidvaja doteraz nemali veľké skúsenosti s moderovaním a za mikrofónom veľkej šou sa ocitli po prvýkrát

Talentová šou sa vracia na obrazovky po dvoch rokoch. „Táto pauza šou veľmi pomohla. Prihlásilo sa ďaleko viacej ľudí, kvalitatívne prišli asi najlepšie talenty a mohli sme vybrať len to najlepšie, čo pôjde aj do zostrihov. Myslím si, že tento ročník patrí medzi najvydarenejšie,“ hovorí režisér Jeffo Minařík.

​Okrem talentov prinesie televízia aj zaujímavé životné príbehy súťažiacich. „Silných príbehov bolo toľko, že sme už rozmýšľali, či to nebude pre divákov únavné,“ hovorí režisér. Viaceré príbehy dojali aj štáb, nielen moderátorov a porotcov. „Ako sa hovorí, každý máme nejakú svoju bolesť a súťažiaci o nej veľmi otvorene rozprávali. Teraz mám obavu, ako to celé postrihať a čo z toho odvysielať. Máme veľmi veľa materiálu,“ uzatvára Minařík.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.