Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.08.2018, 12:26

Zákazníci Netflixu sa búria. Reklama medzi epizódami seriálov sa im nepáči

Spoločnosť testuje nový spôsob, ako divákom ponúknuť odporúčaný obsah.

Zákazníci Netflixu sa búria. Reklama medzi epizódami seriálov sa im nepáči

Netflix momentálne spustil test, v ktorom vkladá upútavky na iné programy počas toho, ako diváci sledujú vybraný obsah. Testuje to len na niektorých používateľoch, avšak tým sa to samozrejme nepáči.

Zdroj: Twitter
Zdroj: Twitter

​Reklama je nasadená na celú obrazovku a tak ako na Youtube, niektoré môžete skipnúť po pár sekundách, ale ak to prešvihnete, nezostáva nič iné ako reklamu dopozerať do konca. Videonahrávka promujúca program vlastne nahradí zaradenie v sekcii „odporúčaní“ alebo na bočných banneroch.

Reklamy sú prerušujúcim aspektom, ale nie sú nevymazateľné. A nie sú trvalé. To zdôrazňoval Netflix vo vyjadrení, v ktorom sa obhajoval tým, že sa snaží nájsť čo najzaujímavejšiu cestu, ako svojim spotrebiteľom ponúknuť obsah, ktorý by sa im mohol páčiť.

Testovaciu verziu samozrejme nemajú predplatitelia Netflixu, týka sa len malého percenta globálneho publika. Okrem toho je to možno len ďalší test Netflixu ako zefektívniť propagovanie programov na platforme a je možné, že ho spoločnosť ani nezavedie. 

Ďalším testom, na ktorý má verejnosť polarizované názory sú detské programy, za ktorých sledovanie dostane detský divák odznak či odmenu.Povzbudzuje ich tým k sledovaniu programov, čo sa samozrejme rodičom ani odborníkom nepáči.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.