Instagram spustil IGTV koncom júna. Novinka, ako určite viete, umožňuje postovať videá dlhé 15 sekúnd až 10 minút. Používateľské účty s veľkou fanúšikovskou základňou môžu uverejňovať videá trvajúce dokonca až hodinu.
Nová funkcia si doposiaľ na Instagrame nezískala očakávané množstvo fanúšikov a preto sa vývojári sociálnej siete rozhodli IGTV pomôcť v budovaní popularity.
Viac používateľov sa pokúsi zaujať presunutím ponuky videí z televízie priamo pod Stories. Na sociálnej sieti by tak do novinky mohlo pribudnúť viac vlastnej tvorby používateľov. Ukážka videí a obsahu hneď po otvorení aplikácie Instagram by mala motivovať potencionálnych tvorcov. A pritiahnuť tak pozornosť veľkého množstva fanúšikov televízie.
Po tom, ako platforma zavedie spomínanú novinku, chystá sa pracovať na zavedení reklamy.