Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.09.2018, 10:30

Návrat Susedov a Oteckov sa Markíze vydaril, JOJka sa trápi s Tvojou mamou

Diváci boli na obidva jarné ťaháky Markízy zvedaví.

Návrat Susedov a Oteckov sa Markíze vydaril, JOJka sa trápi s Tvojou mamou
Zdroj: TV Markíza

V pondelok 3. septembra sa po letnej prestávke vrátili na obrazovky Susedia a Oteckovia. Štart druhých sérií jarných ťahákov Markíze vyšiel, diváci boli na pokračovania seriálových hitov zvedaví. Ďalšie epizódy ukážu, ako si dokážu záujem divákov udržať.

Štart druhej série Susedov pritiahol k obrazovkám rovných 11 percent divákov pri podiele 32,4 percenta. Susedia sa tak stali najsledovanejším programom dňa, celkovo si novú epizódu pozrelo nad 510-tisíc divákov, čo je výkon, ktorý si v priemere pripísala prvá séria. Tej sa po extrémnom štarte s 22,8 percentným ratingom a podielom nad 45 percentami ustálila priemerná sledovanosť na 11,8 percenta s podielom 31,7 percenta.

Reality šou Farma narástol výkon, ktorá si s pondelkovou epizódou pripísala 7,8 percentnú sledovanosť a 27,5 percentný rating. Na neskorší vysielací čas je to slušný výkon, vynovený koncept zatiaľ na divákov televízii funguje.

Televízia JOJ si s tradičným Inkognitom pripísala 5,5 percentnú sledovanosť a podiel 16,6 percenta. Jednotka vysielala film Anna Kareninová: Vronského príbeh, s ktorým zaznamenala sledovanosť 1,3 percenta a podiel 4,5 percenta.

Návrat podvečerných Oteckov si pripísal 8,5-percentnú sledovanosť pri podiele 38,8 percenta. Prvá séria štartovala na 12,9 percentnom ratingu s podielom 30,5 percenta, postupne jej sledovanosť klesala na ratingy okolo 7 percent. Priemerne si prvú sériu pozrelo 9,4 percenta divákov s podielom 36,2 percenta.

Televízia JOJ si s kuchárskou šou Moja mama varí lepšie ako tvoja pripísala necelé 2 ratingy pri podiele 9 percent. Súťažná šou 5 proti 5 na Jednotke skončila tiež pod 2-percentnou sledovanosťou pri podiele 8,1 percenta.  

Markíza má za sebou úspešný pondelok, v rebríčku sledovanosti obsadila až šesť najvyšších priečok a vo všetkých dôležitých programových slotoch porazila konkurenciu. Pripísala si celodenný podiel 25,4 percenta, JOJ dosiahla 12,6 percenta a Jednotka skončila na 5,8 percenta.

Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.