V stredu odštartovala JOJ svoju druhú seriálovú novinku jesene - komediálny seriál Som mama, ktorý uviedla v dvoch častiach za sebou. Na Markíze novinke konkurovala zábavná šou Dobre vedieť! nasledovaná Farmou, Jednotka mala na programe prípravný futbalový zápas Slovenska s Dánskom do Ligy národov.
Som mama zatiaľ odštartovala s najnižšou sledovanosťou spomedzi jesenných seriálových noviniek. Pripísala si priemernú sledovanosť 6,6 percenta pri podiele 20,2 percenta, čo ale bolo viac, než zaznamenalo premiérové Dobre vedieť! na Markíze so 16,9-percentným podielom. Divákov však obom programom odoberal futbal, ktorého podiel sa hýbal pod 16 percentami.
Sledovanosť druhej epizódy Som mama klesla na 5,5 percenta s podielom 18,4 percenta, trochu neskôr štartujúca Farma si pripísala 5-percentnú sledovanosť a podiel 18,6 percenta.
Vyšší výkon ako hlavné večerné programy dosiahli Oteckovia. S podielom 39,6 percenta a 8,1-percentnou sledovanosťou boli najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Moja mama varí lepšie ako tvoja sa stále borí s nedostatkom divákov, jej včerajšia epizóda si pripísala podiel mierne nad 8 percentami.
Oteckovia potiahli aj Televízne noviny, ktoré dosiahli podiel takmer 30 percent, Noviny TV JOJ sa hýbali nad 21 percentami.
Poznámka: Údaje uvádzame v komerčnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov.