Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.09.2018, 10:13

Horná Dolná je späť. Stala sa najsledovanejším programom štvrtka

Konkurenčný program nestačil na ponuku Markízy.

Horná Dolná je späť. Stala sa najsledovanejším programom štvrtka
Zdroj: TV Markíza

Televízie pokračujú s uvádzaním noviniek v jesennej štruktúre. Vo štvrtok večer dostala priestor v programe Markízy Horná Dolná. Televízia uviedla na obrazovky už jej ôsmu sériu. Úvodná časť sa stala najsledovanejším programom celého štvrtka. Získala sledovanosť na úrovni 9,6 percenta pri podiele 29,2 percenta

V porovnaní so štartom predchádzajúcej, jarnej série sú tieto výsledky porovnateľné. Na jar dosiahla úvodná časť sledovanosť na úrovni 10,9 percenta pri 28, 6 percentnom podiele.

Konkurencia nasadila proti Hornej Dolnej Inkognito s tajným hosťom Dušanom Cinkotom, to získalo 18,4 percentný podiel v obchodne dôležitej skupine divákov od 12-54 rokov. V univerzálnej skupine divákov starších než 12 rokov sa inkognitu darilo lepšie a pripísalo si 22,7 percentný podiel. V tejto širšej skupine divákov Horná Dolná dosiahla 20,3 percentný podiel.

Za zmienku stojí ešte access prime, ktorý jednoznačne patrí Markíze. Oteckovia získali pre televíziu 40,1 percentný podiel. JOJ-ka sa naďalej výrazne trápi s kulinárskou šou Moja mama varí lepšie ako tvoja.

Poznámka: výsledky uvádzame v komerčnej cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.