O biznis plánoch youtuberov sme sa rozprávali s jedným z najpopulárnejších z nich na Slovensku. Expl0ited má vyše 900-tisíc odberateľov a tvorenie videí je náplňou jeho práce.
Tak ako sa mení doba, sa mení aj obsah videí youtuberov. Expl0ited, tak ako mnohí iní, začínal tvorením videí pre zábavu, časom sa však z toho stal komerčne úspešný produkt. „Ako človek som sa vyvíjal až do tej fázy, že teraz skôr natáčam svoj život a to, čo robím,“ priznáva v HNtelevízii.
Youtuberi neradi hovoria o svojich príjmoch, Expl0ited však priznáva, že väčšina jeho zárobkov je od rôznych klientov, pre ktorých tvorí videá na mieru, prípadne ich obsah umiestňuje do svojich videí. Príjmy zo samotného Youtube sú podľa neho také „príjemné spestrenie.“
Väčšinu obsahu vytvára a zdieľa cez Youtube, zo sociálnych sietí využíva aj Instagram. „Facebook je mŕtvy,“ hovorí o najväčšej sociálnej sieti, ktorá pre jeho cieľovú skupinu už vôbec nie je zaujímavá.
O tom, ako sa tvorí biznis na Youtube, ale aj o tom, či sa s tvorením videí nechystá skončiť, nám Expl0ited povedal v rozhovore vo videu.