Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.09.2018, 10:21

Tvoja tvár znie povedome odštartovala. Číslami určite neprekvapila

Sobota Talentu sedela viac ako minulý utorok.

Tvoja tvár znie povedome odštartovala. Číslami určite neprekvapila
Zdroj: Facebook - Tvoja tvár znie povedome

Televízia Markíza odštartovala v nedeľu večer jeden zo svojich ťahákov jesene. Ide o šou Tvoja tvár znie povedome, v ktorej sa známe osobnosti prezliekajú a imitujú svetové spevácke hviezdy. Na obrazovky sa dostala už štvrtá séria, ako divákov zaujala?

Portál Mediaboom.sk priniesol informáciu, že šou sa uviedla ratingom 8,7 percent pri podiele 30,1 percent. Rovnaký podiel získala minulý týždeň šou televízie JOJ - Česko Slovensko má talent. Tú JOJ-ka vysielala výnimočne v nedeľu, potom v utorok, ale pravidelné časy dostal Talent na sobotu večer. 

Prvá časť štvrtej série Tvoja tvár znie povedome nepriniesla žiadne prekvapenie. V porovnaní so štartom tretej série získala síce nižšiu sledovanosť (štart tretej série zaznamenal 9,4 percentný rating), avšak pri lepšom podiele. Prvá časť štvrtej série mala podiel na úrovni 30,1 percent, štart tretej série - 29,8 percent.

Logicky najlepšie čísla pri štarte zaznamenala prvé séria, a to rating na úrovni 13,7 percent a podiel 38,2 percent. Číslo štartu druhej série bolo nižšie, ovplyvnil ho aj fakt, že televízia JOJ nasadila v rovnakom čase konkurenčnú šou Česko Slovensko má talent. Prvá časť druhej série Tvojej tváre tak získala rating 9,6 percent a podiel 38,2 percent.

Sobota pomohla sledovanosti Česko Slovensko má talent, v porovnaní s utorkom si šou na sledovanosti prilepšila.  Pvýkrát sa Talent vysielal v sobotu a získal rating na úrovni 9,5 percent pri podiele 30,3 percent. V porovnaní so štartom si relácia mierne pohoršila - prvá časť aktuálnej série získala nadpriemerný rating 11,4 percent a podiel 30, 1 percent.

RTVS odvysielala Milujem Slovensko prvýkrát s novými kapitánmi, ktorými sú: Juraj Šoko Tabaček a herečka Stanka Kašperová. Milujem Slovensko v cieľovej skupine 12 -54 porazilo komerčnú JOJ-ku, ktorá v tom čase vysielala zábavný program Všetko čo mám rád. Milujem Slovensko získalo rating na úrovni 5,4 percent pri podiele 18,0 percent. V porovnaní s minulým rokom v tomto čase v komerčnej skupine 12 - 54 dosiahlo Milujem Slovensko 6,3 percentnú sledovať pri podiele 21,0 percent. Joj-kárske Všetko čo mám rád išlo minulý piatok s ratingami na 4 percentá. 

Výsledky uverejňujeme v cieľovej skupine 12 - 54. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.