Súťaž Flema Media Awards, ktorá každoročne oceňuje inovátorský a kreatívny prístup pri plánovaní kampaní, vyhlásila shortltisty. Zo 74 prihlásených kampaní do súťaže postúpilo na shortlist 32 kampaní v dvanástich kategóriách. Darilo sa aj slovenským agentúram.
Zo slovenských agentúr má najviac shortlistov agentúra Wavemaker Slovakia - 4 a TRIAD - 2. Viaceré slovenské agentúry majú po jednom shortliste, pozrite sa, ktoré to sú:
Agentúra Wavemaker Slovakia
- Kategória Najlepšia veľká kampaň - práca pre Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál.
- Kategória Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane - práca pre Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál.
- Kategória Najlepšie využitie dát - SLSP Personal message. pre Slovenskú sporiteľňu
- Kategória Najlepšie využitie influencera - práca pre Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál.
Agentúra TRIAD
- Kategória Najodvážnejší počin - Zabudnutý deň slobody pre O2
- Kategória Najlepšia veľká kampaň - Zabudnutý deň slobody pre O2
Po jednom shortliste získali tieto slovenské agentúry:
Agentúra PHD Slovensko
- Kategória Najodvážnejší počin s prácou pre Škoda Auto Slovensko #KAROQINAQ
Agentúra Socialists
- Kategória Najlepšie využitie real-time marketingu - práca pre Škoda Auto Slovensko s názvom Golonka sa nechce „trepať“ do Košíc
Agentúra Starmedia, Co.
- Kategória Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane - práca pre H&M Erdem x H&M .
Shortlist v kategórii Najlepšia veľká kampaň získal aj Plzeňský Prazdroj za prácu Jasné, že Birell je nealko! - pričom na tejto práci sa podieľali slovenské agentúry TRIAD a Wavemaker Slovakia.
Na súťaži uspeli aj české pobočky slovenských agentúr či už Triadu alebo Zaraguzy. Jeden shortlist získala česká Bigmedia. Kompletné výsledky získaných shortlistov nájdete tu.
"Sme príjemne prekvapení kvalitou letných prihlášok. Porota v druhom kole bude veľmi zaujímavá, ťažko odhadnúť, ktoré z prác aj získajú ocenenia. Zároveň je príjemné sledovať, že práce na shortliste pochádzajú zo širokého spektra prihlasovateľov, ako mediálnych, digitálnych alebo komunikačných agentúr, zadávateľov a médií. Svedčí o tom, že úsilie o inovatívne prístupy a myšlienky je vlastné všetkým subjektom na trhu," interpretujevýsledky shortlistov Hynek Cimoradský, managing partner spoločnosti Flemedia, ktorá organizuje súťaž.
Súťaž každý rok sprevádza aj konferencia, bude sa konať v Prahe už 4. októbra.