Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.09.2018, 13:50

Sestričky si získavajú čoraz viac divákov. Pripísali si nový rekord

Seriálová novinka Markízy je príjemným prekvapením v jesennej ponuke televízií.

Sestričky si získavajú čoraz viac divákov. Pripísali si nový rekord
Zdroj: TV Markíza

Sestričky si získavajú čoraz vyšší záujem divákov. Nový seriál z nemocničného prostredia dosiahol v utorok, 25. septembra 2018, so svojou štvrtou premiérovou epizódou v oboch hlavných cieľových skupinách rekordnú sledovanosť a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Sestričky doposiaľ najvyšší rating 9,2 percenta aj trhový podiel 25,6 percenta, čo je voči minulému týždňu nárast o viac než percentuálny bod v sledovanosti aj podiele.Celková sledovanosť seriálu sa priblížila k polmiliónovej hranici, včerajšiu epizódu si pozrelo 497-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Najvýraznejšie zastúpenie pri obrazovkách mali mladšie diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré tvorili podiel takmer 43 percent. 

Televízia JOJ konkuruje Sestričkám zábavnou šou Nikto nie je dokonalý, voči minulému týždňu zvýšila svoju sledovanosť a dosiahla 6,4 percenta s podielom 18,5 percenta. Pri obrazovkách bolo nad 360-tisíc divákov.

​Podvečernému vysielaniu už štandardne kraľovali Oteckovia, ktorí zaznamenali v rámci aktuálnej série druhý najvyšší rating 8,8 percenta a nadpriemerný trhový podiel 39,2 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 452-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Moja mama varí lepšie ako tvoja sa nedokáže presadiť a skončila opäť s podpriemerným podielom pod 9 percentami.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stalo v oboch hlavných cieľových skupinách Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo nadpriemernú sledovanosť 10,5 percenta a trhový podiel 31,5 percenta. Jednotkami na trhu boli v čase vysielanie aj ďalšie večerné spravodajské relácie Markízy - Televízne noviny (podiel 30,1 percenta) a Športové noviny (podiel 26,5 percenta v 12-54).

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.