S tvorbou videí začínal pred piatimi rokmi, dnes má 600-tisíc odberateľov na Youtube, 300-tisíc na Instagrame a za sebou dlhú a úspešnú kampaň pre veľkú banku. S Matejom Slažanským, známym ako Selassie, sme sa rozprávali o tvorbe videí aj o tom, ako zarába.
Priznáva, že najväčšiu zmenu oproti začiatkom pociťuje v tom, že dnes pracuje v štúdiu. To mohol vybudovať vďaka spolupráci s veľkou bankou. "Som rád, že som tie peniaze zo spolupráce využil práve na to, že som vybudoval štúdio," hovorí spätne Selassie.
Práve podobné spolupráce sú základom jeho príjmov. "Je to tak 70 ku 30 v prospech spoluprác," hovorí youtuber o svojich príjmoch. Otvorene priznáva, že firmám, ktoré majú záujem o spoluprácu pripravuje rôzne balíčky.
"Ja väčšinou vytvorím nejaký balík pre firmu, ktorý zahŕňa aj instagramový post, nejaké stories aj video na youtube," dodáva.
"Niekedy urobím aj reklamné video youtubové, za ktoré si vypýtam zvlášť peniaze," priznáva otvorene. Ako však uvádza, nespolupracuje s každým, kto mu to ponúkne, ale už je v situácii, kedy si môže spolupráce vyberať.
V rozhovore sa dozviete aj o jeho plánoch do budúcnosti a o tom, čo sa chystá spraviť, keď prekoná métu milióna odberateľov.