Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.10.2018, 22:22

Televízie vstúpili do svojej najsilnejšej sezóny. Markíza si posilnila pozíciu lídra, JOJ stráca

Ktoré relácie si získali divákov a priniesli televíziám očakávanú sledovanosť?

Televízie vstúpili do svojej najsilnejšej sezóny. Markíza si posilnila pozíciu lídra, JOJ stráca
Zdroj: Stratégie

Televízie odštartovali na začiatku septembra svoju najsilnejšiu sezónu. Komerčné televízie uviedli veľkolepé zábavné šou, priniesli nové seriály a po letnej prestávke sa vrátili aj pokračovania úspešných jarných formátov. Ako sa im darilo? Ktoré si získali divákov a priniesli televíziám očakávanú sledovanosť?

Jesennú sezónu otvorila najúspešnejšie CME Group (so svojimi stanicami Markíza, Doma a Dajto), ktorá potvrdila svoju pozíciu lídra a ako jediná z televízií si medziročne zvýšila trhový podiel. V obchodne dôležitej skupine 12 – 54 vzrástla celodenne o jeden percentuálny bod na 29 percent, rovnako o jeden bod svoj podiel zvýšila aj v prime time, kde mesiac uzavrela na úrovni 30,2 percenta. V širšej skupine divákov starších než 12 rokov dosiahla celodenný podiel na úrovni 26,4 percenta (+0,7 bodu) a v prime time 28,3 percenta (+0,8 bodu).

JOJ Group aj RTVS medziročne poklesli. RTVS zaznamenala najvýraznejší medziročný pokles, celodenne o 1,6 bodu a v prime time o 2,6 bodu. Skupina JOJ (so stanicami JOJ, Plus a Wau) sa rozhodla

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.