TV Markíza
StoryEditor

Oteckovia si pripísali ďalší rekord, stali sa aj top programom celého týždňa

15.10.2018, 17:35
Autor:
hrnhrn
V rebríčku uplynulého týždňa porazili Česko Slovensko má talent aj Tvoju tvár.

Rebríčku najsledovanejších programov uplynulého týždňa dominovali Oteckovia, ktorí v rámci aktuálnej sezóny prekonali ďalší rekord. Pripísali si najvyššiu sledovanosť z nespravodajských relácií všetkých televízií v strategickej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov.

V utorok 9. októbra prevalcovali všetku konkurenciu a v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stali najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V rámci aktuálnej sezóny prekonali ďalší rekord, keď si pripísali 9,7-percentnú sledovanosť a zároveň v rámci nej dosiahli tretí najvyšší trhový podiel 41,1 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 479-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok aktuálnej sezóny seriálu. Vyššiu sledovanosť (o 0,1 bodu) malo v ten deň len Počasie na Markíze.

​Rovnaký úspech ako v utorok si Oteckovia pripísali aj v piatok 12. októbra, kedy sa opäť stali s 8,3-percentným ratingom a takmer 40 percentným podielom najsledovanejším nespravodajský programom dňa. Celkovo sa v tento deň stali najsledovanejším programom dňa Televízne noviny, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.

Víkendu dominovala talentová šou Česko Slovensko má talent, ktorá bola celkovo najsledovanejším programom soboty a lídrom trhu v čase svojho vysielania v obidvoch cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 si pripísala 9,6-percentnú sledovanosťou s podielom takmer 27 percent, v širšej cieľovej skupine 12+ to bolo 9,7 a 23,5 percenta. Mala ja najviac divákov v skupine divákov nad 12 rokov zo všetkých nespravodajských relácií - pri obrazovkách ich bolo 520-tisíc starších ako 12 rokov.

Tvoja tvár znie povedome si v nedeľu pripísala 8,5 percentnú sledovanosť a podiel nad 28 percentami v cieľovej skupine 12-54. Šiestu premiérovú epizódu si pozrelo 446-tisíc divákov nad 12 rokov. Šou sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa, vyššiu sledovanosť si pripísali všetky hlavné spravodajské relácie Markízy a Noviny TV JOJ.

Pondelkoví Susedia sa vracajú na svoje priemerné čísla. Posledná šiesta epizóda druhej série si pripísala 8. októbra 9,6-percentnú sledovanosť, čo je o 0,6 bodu menej ako epizóda týždeň predtým. Pre sitkom je to v rámci aktuálnej jesennej sezóny zatiaľ tretí najlepší výsledok, podielovo skončil tesne pod 27 percentami v komerčnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov. Viac si pripísali len hlavné spravodajské relácie Markízy – Televízne noviny (31,1 %) a Počasie (29 %), ktoré ako jediná relácia prekonala v pondelok 10-percentnú sledovanosť.

Rovnako dobre sa darilo aj Sestričkám, ktoré boli v utorok 9. októbra vo svojom vysielacom čase silnou jednotkou na trhu. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal doposiaľ druhý najvyšší rating 9,4 percenta a trhový podiel 27,2 percenta od svojho štartu. Celková sledovanosť seriálu sa priblížila k polmiliónovej hranici, príbehy štvorice zdravotných sestier pritiahli k obrazovkám 485-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Nikto nie je dokonalý dosiahlo o 1 rating viac ako týždeň predtým, v konkurencii Sestričiek si pripísalo 6-percetnú sledovanosť pri podiele 18 percent, čo je druhý najlepší výsledok relácie v tejto sezóne.

V stredajšom vysielaní boli opäť po hlavných spravodajských reláciách Markízy najsledovanejší Oteckovia, hoci s mierne slabšou sledovanosťou 7,7 percenta pri podiele necelých 37 percent. Z hlavných večerných programov diváci uprednostnili Dobre vedieť!. Súťažná šou si pripísala 7,5-percentnú sledovanosť a podiel 23 percent, ďalšia epizóda komediálneho seriálu Som mama dosiahla 6,4 percenta a podiel 19,5 percenta v cieľovej skupine 12-54, čo sú výkony, ktoré si seriál drží od začiatku.

Vo štvrtok si pripísala prvenstvo Horná Dolná, ktorá sa v cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Pripísala si druhý najvyšší tohtoročný rating 9,1 percenta a trhový podiel 26 percent, pri obrazovkách bolo celkovo 401-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Oteckovia zaznamenali sledovanosť 8,1 percenta pri trhovom podiele 36,6 percenta.

01 - Modified: 2018-10-15 11:15:12 - Feat.: 0 - Title: Televízie vstúpili do svojej najsilnejšej sezóny. Markíza si posilnila pozíciu lídra, JOJ stráca
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:45