Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.11.2018, 17:02

RTVS neodvysiela jubilejný galavečer Hodina deťom. Uprednostnila iné projekty

Charitatívny galavečer dostával každoročne priestor na Jednotke v prvú decembrovú sobotu.

RTVS neodvysiela jubilejný galavečer Hodina deťom. Uprednostnila iné projekty
Zdroj: Hodina deťom

Po prvý raz za svoju 20 ročnú existenciu sa musela Hodina deťom vysporiadať s absenciou charitatívneho galavečera, ktorý dostával každoročne priestor v RTVS na Jednotke, vždy v prvú decembrovú sobotu v hlavnom vysielacom čase. Televízia participovala aj na realizáciu samotného galavečera, ktorý spolufinancovala Nadácia pre deti Slovenska. Uplynulý rok si ho pozrelo štvrť milióna divákov z univerzálnej cieľovej skupiny nad 12 rokov.

RTVS svoje rozhodnutie odôvodňuje tým, že namiesto jubilejného 20. ročníka Hodiny deťom si tento rok vybrala iné projekty. "RTVS každoročne vo svojom vysielaní aktívne podporuje charitatívne projekty a z množstva ponúk na spoluprácu sa tento rok rozhodla vysielať na Jednotke Charitatívny galavečer RTVS a Nadácie Kvapka Nádeje – Noc nádejí, ktorý diváci uvidia 8. decembra. Druhým bude 15. decembra 10. ročník Nadnárodného charitatívneho koncertu pre všetky deti bez rozdielu Integrácia 2018. Integrácia je výnimočný projekt, ktorý spája zdanlivo nespojiteľné a vytvára priestor na prezentáciu detí s rôznym postihnutím spolu so zdravými deťmi. Ponúka tiež špeciálne produkcie uznávaných umelcov s deťmi z celého Slovenska," uviedla pre Stratégie hovorkyňa RTVS Erika Rusnáková.

Kampaň pre tohtoročnú Hodinu deťom pripravila agentára TRIAD. Ako sama priznáva, bola to pre ňu výzva, ako postaviť kampaň, ktorá zaujme čo najviac ľudí. „Vytvorili sme jednoduchý, mierne provokatívny koncept. Stavili sme na paradoxnú kombináciu detskej roztomilosti a detskej úprimnosti. Tak vznikol koncept detí, ktorým ide iba o lóve, ale tie nechcú pre seba, ale pre svojich kamarátov, ktorí ich potrebujú“, vysvetľuje Zuzana Tvarošková z TRIADu,  account managerka kampane.

Jesenná kampaň na podporu verejnej zbierky Hodina deťom odštartovala 31. októbra a prebieha vo viacerých komunikačných kanáloch súčasne. Okrem tradičných médií ako sú televízia, rádio, tlač a outdoor, prebieha aj na sociálnych sieťach. „V spolupráci s kompot.sk a TRIADOM sme dali vyrobiť tričká s kampaňovým headlineom  Ide mi iba o lóve, a oslovili sme známe osobnosti, aby sa v nich odfotili a inšpirovali tak ľudí ku kúpe na www.kompot.sk. Sme vďační, že všetci oslovení umelci nám prejavili priazeň, podporili týmto spôsobom našu kampaň a pomohli tak všetkým deťom na Slovensku, ktoré potrebujú pomoc. Celý zisk z predaja týchto tričiek totiž putuje do zbierky Hodina deťom,“ objasňuje Zuzana Horváthová, PR managerka Nadácie pre deti Slovenska.

Viac o kampani si môžete prečítať v tomto článku:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.