Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.11.2018, 06:55

V siedmom nebi je späť. Nové príbehy odštartuje TV JOJ už v novembri

Televízia prinesie pravdepodobne päť nových častí, rovnako ako minulý rok pred Vianocami.

V siedmom nebi je späť. Nové príbehy odštartuje TV JOJ už v novembri
Zdroj: TV JOJ

Relácia V siedmom nebi prináša príbehy ľudí v núdzi už viac než štyri roky a v nedeľu 25. novembra sa vráti na televízne obrazovky TV JOJ s novými emotívnymi príbehmi.

Moderátor Vilo Rozboril pod taktovkou režiséra Petra Núňeza prinesie v prvej časti aj príbeh matky a jej štyroch malých detí, ktoré sa nie vlastnou vinou stali bezdomovcami.

Televízia JOJ nasadzuje svoj ťažiskový až po skončení po skončení šou Tvoja tvár znie povedome, ktorú uvádza konkurenčná televízia Markíza. Očakáva sa, že prinesie päť nových častí, rovnako ako tomu bolo minulý rok pred Vianocami.

Poslednú sériu V siedmom nebi uvádzala TV JOJ na jar tohto roka a priniesla vtedy až deväť častí. Rozborilova šou sa vrátila na obrazovky po dvoch mesiacoch od 18. februára a v prvej časti pomáhali ľuďom v ťažkých životných situáciách celebrity aj politici - Nela Pocisková, Igor Matovič či manželia Lajčákovci.

​V jarnej sérii konkurovala Siedmemu nebu od 25. februára SuperStar na Markíze. Obe relácie boli pravidelne najsledovanejšími programami dňa (mimo spravodajstva) v rámci ponuky všetkých slovenských televízií, každá ale v inej cieľovej skupine divákov. 

V strategickej cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov si držala prvenstvo prevažne SuperStar, v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov zase bývalo lídrom V siedmom nebi. Priemerne si každú epizódu pozrelo 589-tisíc divákov pri trhovom podiele 28,4 percenta.

​Vysokú sledovanosť mala epizóda z 18. februára, kde okrem prezidenta Kisku pomáhala aj Anastasia Kuzminová, ktorá v tom čase zbierala medaily na zimnej olympiáde.

Televízii výborne vyšlo načasovanie a hoci V siedmom nebi nedosiahlo sledovanosť vianočných adventných vydaní, stalo sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pripísalo si rating 13,3 percenta pri podiele takmer 30 percent v univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov. Posledná časť sa s divákmi rozlúčila 15. apríla tohto roka.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.