Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.11.2018, 14:00

Najčítanejší je Nový Čas, najpočúvanejšie Rádio Expres a najsledovanejšia Markíza

Výsledky vyplývajú z prieskumu MEDIAN SK.

noviny
Zdroj: Dreamstime

Najčítanejším denníkom bol v 2. a 3. kvartáli roka 2018 Nový Čas, týždenníkom Plus 7 dní a mesačníkom Zdravie. Najpočúvanejším rádiom bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou TV Markíza. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (MML-TGI), ktorý od 2.4. 2018 do 16.9. 2018 robila na vzorke 4094 respondentov spoločnosť MEDIAN SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media.

Nový Čas si udržal prvú pozíciu so ziskom 15 percent. Nasleduje denník Pravda (6 percent) a denníky Sme a Plus jeden deň, ktoré majú čítanosť na úrovni piatich percent. Denník Šport dosiahol čítanosť štyri percentá, kým Korzár a Hospodárske noviny majú čítanosť okolo troch percent.

Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018

​Najčítanejší týždenník Plus 7 dní číta podľa prieskumu približne sedem percent opýtaných. Druhý skončil týždenník Báječná žena so šiestimi percentami. Život a Nový Čas pre ženy majú po päť percent. Slovenka, Eurotelevízia a Katolícke noviny majú čítanosť asi tri percentá. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (RegionPRESS) dosiahla čítanosť deväť percent a sieť Petit Press MY noviny šesť percent.

Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018

​Čo sa týka dvojtýždenníkov, top trojku tvorí Tv Max so šiestimi percentami, po ňom Relax s tromi percentami a po ňom nasleduje Tele plus.

Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018

​Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Zdravie so siedmimi percentami. Podobnú čítanosť má aj mesačník Záhradkár. Nasledujú Eva a EMMA s piatimi percentami. Ďalší je mesačník Nový čas Krížovky so štyrmi percentami.

Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018

Rádiá

Najpočúvanejším rádiom bolo v 2. a 3. kvartáli 2018 Rádio Expres, ktoré počúva 19 percent opýtaných. Druhé skončilo Rádio Slovensko so 17 percentami a tretie Fun rádio s 11 percentami. Nasledujú Rádio Europa 2, Rádio Jemné, Rádio Vlna a Rádio Regina.

Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018
Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018

​Najväčší podiel na trhu majú Rádio Expres a Rádio Slovensko s 22 percentami. 

Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018

Televízie

Televíziu v pozorovanom období sledovalo takmer 3,5 milióna divákov. Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla TV Markíza (40 percent). Za ňou nasleduje TV JOJ so sledovanosťou 31 percent a tretia je Jednotka s 22 percentami.

Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018
Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018

​Najvyšší podiel na trhu mala Markíza (32 percent), druhá je TV JOJ (23 percent) a tretia sa s 15-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.

Zdroj: MML-TGI, 2.+3./2018

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.