Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.11.2018, 07:25

Netflix chce ponúkať lacnejší balík služieb, aby získal nových zákazníkov

Stratégiu mení na trhoch s nižším príjmom na obyvateľa.

Netflix
Zdroj: Reuters

Americká firma chce v niektorých krajinách ponúkať lacnejšiu verziu svojej streamovacej videoslužby, aby získala nových zákazníkov, uviedol jej zakladateľ a šéf Reed Hastings v rozhovore pre agentúru Bloomberg. Ďalšie detaily neuviedol.

Samotný tento nápad však znamená zmenu stratégie Netflixu. Spoločnosť sa totiž doteraz snažila skôr o zvyšovanie cien a ponúkanie drahších verzií služby s vyššou kvalitou.

Nemá ísť o zníženie ceny aktuálne lacnejšieho balíka, ale o lacnejšiu verziu s obmedzenou ponukou, uviedol v pondelok Bloomberg. Netflix by zrejme cielil na trhy s nižším príjmom na obyvateľa.

​Netflix mal na konci uplynulého kvartálu 130,4 milióna platiacich zákazníkov. Firma každý rok investuje stovky miliónov dolárov do exkluzívneho obsahu a konkuruje ďalším podobným službám, napríklad od Amazonu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.