Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
10.01.2022, 15:55

RTVS uviedla nový seriál Priznanie. Otvára v ňom citlivé témy

Novinka odštartovala najúspešnejšie zo všetkých seriálov RTVS.

RTVS uviedla nový seriál Priznanie. Otvára v ňom citlivé témy
Zdroj: RTVS

Nový pôvodný 10-dielny dramatický seriál Priznanie je voľným pokračovaním mimoriadne úspešného Hniezda, ktorý vysielala RTVS začiatkom roku 2020. Jeho hlavné postavy končili v nádeji, že po všetkých dramatických udalostiach sa ich život a vzťahy usporiadajú. No či sa tieto nádeje aj skutočne naplnia, ostalo otvorené.

Príbeh Hniezda sa odohrával počas šiestich týždňov. Ústredným bol príbeh manželky a matky dvoch detí, ktorá sa tretieho dieťaťa vzdá pri anonymnom pôrode. Nechcený novorodenec Filipko postupne prepletie príbehy troch manželských párov a dramaticky ich ovplyvní.

Po roku Filipko opäť zamieša osud rodiny Michala a Kristíny, ktorá si bude musieť po problematickej minulosti prejsť novou osobnou drámou, ale i ďalších už známych, no aj nových postáv.

Nové postavy, nové témy

Tie prinášajú do seriálu nové spoločenské témy – problém masovej imigrácie a snahu utečencov z ohrozených zemí etablovať sa v novom prostredí s nádejou na nový život. Príbeh Važanovcov je prepojený motívom rodičovstva s osudom Sýrčanky Lejly a jej ročného syna Sámiho, a ich zápasom s prejavmi intolerancie. Priznanie však otvára aj ďalšie citlivé témy ako prístup k LGBTI komunite, násilie u mladých či zneužívanie detí.

Nové témy seriálu priniesli aj ohlasy na sociálnych sieťach. Diváci sa rozdelili na dva tábory. Nad zmiešanými pocitmi a nenaplnenými očakávaniami však prevládali pozitívne reakcie a diváci pochválili tvorcov aj za odvahu otvárať problémy v našej spoločnosti, ktoré treba riešiť. Uvidíme, či diváci zostanú aj pri ďalších epizódach a či s

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 70% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.