Facebook vykonal počas niekoľkých uplynulých mesiacov test, ktorý umožnil viac než 100 vydavateľom zo Severnej a Latinskej Ameriky, Indie, Austrálie a aj Európy označovať najnovšie správy štítkom "Breaking News". Cieľom je pomôcť používateľom nájsť správy, ktoré pre nich môžu byť dôležité.
Označenie „Breaking News" by mal Facebook zaviesť najmä v Nemecku, Veľkej Británii, Francúzsku a ďalších veľkým krajinách. Slovensko sa medzi nimi zatiaľ nespomína. V ostatných krajinách bude naďalej testovať, aby mal nazbieraných čo najviac reakcií na pripravovanú novinku.
Novinka prinesie vydavateľom ďalšiu možnosť, ako získať väčšie interakcie a engagement. Test v USA a Kanade ukázal, že takto označené príspevky mali v priemere o 8% viac kliknutí a o 10% viac zdieľaní.
Ďalšou novinkou je rozšírenie modulov miestnych správ na nové regióny. Miestne správy sa využívali doteraz len v USA a teraz ich chce Facebook zaviesť aj na území Austrálie. Ak sa novinka osvedčí aj v ďalších regiónoch, je pravdepodobné, že ju Facebook rozšíri aj k nám. Nová aktualizácia zahŕňa výber najlepších príspevkov zo stránok z danej oblasti, nadchádzajúce udalosti, aktualizácia okolitých škôl a najnovšie články z lokálnych médií. Cieľom spoločnosti je priniesť platformu plnú priateľov, blízkych a čo sa týka informácií aktuálnych a lokálnych.