Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.12.2018, 14:40

Oteckovia a Farma dospeli do finále. Prekonali všetky doterajšie rekordy

Od piatka až do nedele patrili najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti staniciam skupiny Markíza.

Oteckovia a Farma dospeli do finále. Prekonali všetky doterajšie rekordy
Zdroj: TV Markíza

Jubilejná 10. séria reality šou Farma vyvrcholila v piatok, 7. decembra 2018, na obrazovkách televízie Markíza veľkým finálovým súbojom o výhru 75-tisíc eur. Zápolenie trojice najúspešnejších farmárov - Dominika, Milana a Petra, sa stalo v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejšou epizódou celej sezóny. Triumf najmladšieho súťažiaceho, 20-ročného Dominika Porubského, si nenechalo ujsť rekordných 554-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj: TV Markíza

V aktuálnej sezóne Farmy uviedla Maríza viacero noviniek. Okrem zmeny na poste moderátorky a doplnení účinkujúcich o celebritných súťažiacich, prešli významným vynovením aj pravidlá a samotný koncept šou. V konečnom výsledku sa však televízii tento krok vyplatil.

V strategickej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov dosiahlo finále Farmy rekordnú sledovanosť 9,3 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,1 percenta. Zábavná šou Milujem Slovensko zaznamenala na Jednotke RTVS v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16 percent a film Špión na TV JOJ 14,1 percenta. 

Zdroj: TV Markíza

​Celkovo najsledovanejším piatkovým programom sa však v cieľovej skupine 12-54 stal záverečný diel 2. série megaúspešného rodinného seriálu Oteckovia, ktorý dosiahol opäť nadpriemernú sledovanosť 10 percent a v rámci jesennej sezóny dorovnal najvyšší trhový podiel 41,7 percenta. Epizódu plnú tých najradostnejších udalostí - svadby aj pôrodu - si pozrelo celkovo 508-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

​Medzi spravodajskými reláciami sa najlepšie darilo Počasiu na Markíze, ktoré s ratingom 9,3 percenta a trhovým podielom 29,5 percenta v cieľovej skupine 12-54 obsadilo druhé miesto v piatkovom rebríčku sledovanosti. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 558-tisíc divákmi pri obrazovkách o absolútne najsledovanejší program dňa. 

V sobotu, 8. decembra 2018 sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa televízna premiéra kinohitu Monster Trucks na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 8,5 percenta a trhový podiel 23,3 percenta. Event Noc nádejí si na Jednotke RTVS pripísal v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,6 percenta a zostrih zo šou Česko Slovensko má talent na TV JOJ trhový podiel 11,4 percenta.

Najviac divákov si v oboch hlavných cieľových skupinách v sobotu zvolilo Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 8,8 percenta a trhový podiel 26,5 percenta, aktuálne informácie o počasí si pozrelo celkovo 548-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj: TV JOJ

​V nedeľu, 9. decembra 2018, obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti hlavné spravodajské relácie Markízy - Počasie s ratingom 10,7 percenta a podielom 27,8 percenta a Televízne noviny 9,5-percentným ratingom a podielom 26,2 percenta v 12-54.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa sa stalo V siedmom nebi TV JOJ s 9-percentnou sledovanosťou a podielom 24,8 percenta v 12-54. Pri obrazovkách bolo 645-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ďalšie priečky najsledovanejších nespravodajských relácií dňa obsadili reprízy Hornej Dolnej (6,6 / 22,5 %) a Susedov (6,5 / 20,6 %). Podvečerné reprízy týchto komediálnych seriálov mali mali na Markíze opäť vyššiu sledovanosť ako hlavný večerný film Útok na Biely dom, ktorý si pripísal rating necelých 6 percent a podiel 17,5 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.