StoryEditor

Relácie a osobnosti, ktorým venovali médiá najviac priestoru. Najväčšiu pozornosť mala Tvoja tvár a Jasmina Alagič

11.12.2018, 15:30
Autor:
(red)(red)

Televízie pomaly končia svoje veľkolepé jesenné projekty. Okrem diváckej sledovanosti priniesli aj zvýšený záujem v médiách, či už tlačených alebo onlineových.

Projekt, ktorý si vyslúžil najväčšiu mediálnu pozornosť, bola Tvoja tvár znie povedome, ktorá odštartovala na Markíze na začiatku septembra po rok a pol ročnej pauze a patrili jej opäť nedeľné večery. Zábavná šou však mala 144 mediálnych výstupov už počas augusta, kedy Markíza prezradila osmičku súťažiacich. Pri štarte relácie v septembri vzrástol počet mediálnych výstupov na 430 v septembri a 399 v októbri.

Katarína Kincelová

​Najmedializovanejšou osobnosťou bola Jasmina Alagič, o ktorej médiá priniesli od polovice augusta do konca októbra 598 výstupov. Druhou osobnosťou, o ktorej sa najviac písalo, bola Adela Vinczeová. Médiá o nej priniesli 350 výstupov. Na porovnanie – o súťažiacom Martinovi Nikodýmovi v Tvojej tvári sa písalo 228 krát, o porotcovi Andrejovi Bičanovi 192, Zuzane Fialovej 177, o Kulym 142 a Danovi Danglovi 134.

Newton media

​Druhým projektom, o ktorom sa médiá najčastejšie zmieňovali, bol denný seriál Oteckovia, ktorý sa od svojho nástupu na obrazovky Markízy stal fenoménom a záujem divákov neochabuje ani po takmer roku vysielania. Od polovice augusta, kedy sa už pripravovali na svoj opätovný návrat po prázdninách, sa o nich médiá zmienili 125 krát, v septembri to už bolo 247 krát, podobne ako v októbri (235 krát).

​Treťou reláciou, o ktorej médiá písali najčastejšie, bola šou Česko Slovensko má talent, ktorú televízia JOJ vysielala od začiatku septembra do začiatku decembra. Od augusta ju však promovala veľkolepou kampaňou, pričom médiá sa o nej zmienili 111 krát. V septembri po odštartovaní šou to už bolo 226 krát a v októbri 188 krát.

V novej sérii doplnila zostavu porotcov v zložení Diana Mórová, Jakub Prachař a Jaro Slávik speváčka Marta Jandová. O novej posile sa však v médiách písalo najmenej, zo štvorice porotcov vyvolala najväčší mediálny záujem Diana Mórová. V sledovanom období sa  v médiách objavila 160 krát. Médiá viac písali aj o Lujze Garajovej Schramekovej, ktorá si prvýkrát vyskúšala moderovanie veľkej šou.

Stratégie

​O nových seriáloch televízií – Som mama, SestričkyMinistri, písali médiá zhruba rovnako často. Z trojice jesenných noviniek však dostal najviac priestoru seriál Som mama, ktorý vznikol podľa knižky Kristíny Tormovej, ktorá si v ňom zahrala aj hlavnú úlohu.

Zaujímavosťou je, že najsledovanejší tohtoročný seriál Susedia médiá až tak nezaujímal. V sledovanom období o ňom písali "len" 203 krát, rovnako ako o Milujem Slovensko, ktoré v aktuálnej sezóne zmenilo kapitánov družstiev. Adelu Vinczeovú a Dana Dangla nahradila herecká dvojica Stanka Kašperová a Juraj Šoko Tabaček.

Newton media

​Podkladom pre článok boli dáta dodané monitorovacou spoločnosťou Newton media za obdobie 15.8 – 31.10.2018.

01 - Modified: 2022-10-12 10:45:06 - Feat.: - Title: Newton Media uvádza novú generáciu webovej platformy NewtonOne 02 - Modified: 2020-01-27 04:39:02 - Feat.: - Title: Politické diskusie v roku 2019 mali jasný SMER. Rečníkmi roka boli Pellegrini a Danko 03 - Modified: 2017-03-07 12:50:16 - Feat.: - Title: NEWTON Media spúšťa na Slovensku monitoring televíznych a rozhlasových relácií takmer v reálnom čase
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 17:34