Radio Services, mediarepresentative, ktorý predáva reklamný priestor rádiám: Jemné
„Som rád, že súčasťou portfólia Radio Services je už aj rádio Europa 2, rádio, ktoré je duchom mladé, dbá na to, aby nielen v éteri, ale aj v online priestore prinášalo poslucháčom tie najčerstvejšie informácie a rovnako content, ktorý ich baví. Na rok 2019 pripravujeme niekoľko nových a zaujímavých projektov“. hovorí Peter Kemp, nový Head of digital.
Jedným z cieľov rádia Europa 2 je naďalej zvyšovať počúvanosť, budovať web a prinášať ešte viac zaujímavého obsahu, sledovať aktuálne trendy a posilniť video content, o ktorý majú poslucháči, ale aj čitatelia webstránky europa2.sk čoraz väčší záujem.
„Rádio Europa 2 za posledných niekoľko mesiacov rastie v počúvanosti a naďalej potvrdzuje svoj potenciál rásť ešte viac. Bude pre nás výzvou pokračovať v trende, aj čo sa predaja reklamného priestoru týka. Brand rádia Europa 2 je pre zadávateľov reklamy čoraz atraktívnejší z pohľadu on-air i on-line predaja a z tohto dôvodu sa veľmi teším na to, čo nás čaká,“ dopĺňa Denis Roman, Sales director Radio Services.
Europa 2 je v počúvanosti komerčnou trojkou, najsilenejším slovenským rádiom na sociálnych sieťach. Na Facebooku má aktuálne 583 tisíc fanúšikov. Europu 2 na Instagrame sleduje takmer 82 tisíc ľudí.
Začiatkom novembra potvrdilo rádio Europa 2 zmenu, 100 percentným majiteľom sa stal Roman Korbačka. Novými členmi predstavenstva spoločnosti EUROPA 2 sa stali Roman Korbačka a Denis Roman. Zmeny nastali i v spoločnosti FORWARD-MEDIA, ktorá je jediným akcionárom EUROPA 2.