Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.01.2019, 12:06

Najsledovanejšia televízia posledný deň v roku? Televízia JOJ

Diváci prepli na Inkognito, ocenili aj reláciu Všetko čo mám rád.

Najsledovanejšia  televízia posledný deň v roku? Televízia JOJ
Zdroj: TV JOJ

Posledný deň v roku 2018 - Silvester, patril čo sa týka diváckej úspešnosti televízii JOJ. Na svojom Facebooku sa tým pochválil generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega. "JOJka aj tento rok na Silvestra prepisovala rekordy. Televízia JOJ včera vďaka vám celodenne aj v prime-time prekonala historický úspech z roku 2017 a opäť bola v posledný deň roka najsledovanejšou televíziou na Slovensku," zhodnil šéf JOJ-ky úspechy televízie na Silvestra.

Najúspešnejším programom na Silvestra sa stalo sviatočné Inkognito, ktoré získalo nadpriemerný výkon. V komerčnej cieľovej skupine 12 - 54 si pripísalo rating 13,4 percent  s podielom 30,5 percent a podľa Gregu sa tak zaradilo  k najsledovanejším programom celého roka.

Aj ďalší program televízie JOJ, Všetko čo mám rád, presvedčil divákov viac ako ponuka konkurencie. Relácia získala rating na úrovni 10,5 percent a podiel 29,3 percent. Reláciu sledovalo 607-tisíc divákov.

Na výkonoch JOJ sa s najväčšou pravdepodobnosťou podpísala ponuka konkurenčnej Markízy, ktorá do programu zaradila reprízy českých filmov Kameňák 4 a Babovřesky. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.