Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.01.2019, 10:15

Najväčšieho Slováka si pozrelo pol milióna divákov

Pre RTVS bol galavečer najsledovanejším programom Nového roka.

Najväčšieho Slováka si pozrelo pol milióna divákov
Zdroj: RTVS / Barbora Likavská

Na Nový rok uviedla RTVS galavečer celonárodnej ankety Najväčší Slovák, kde predstavila osobnosti, ktoré si diváci vybrali v sms hlasovaní. Postupne predstavila osobnosti od 41. miesta vyššie a napokon aj finálnu desiatku.

Vyhlásenie výsledkov sledovalo 550-tisíc divákov nad 12 rokov, čo znamenalo takmer 22-percentný trhový podiel. Pre RTVS bol galavečer najsledovanejším programom dňa.

​​Celkovo však viac divákov sledovalo hlavné večerné pravodajské relácie obidvoch komerčných televízií. Noviny TV JOJ mali 715-tisíc divákov a Televízne noviny na Markíze 630-tisíc divákov. Viac divákov ako Najväčší Slovák malo aj vyhlásenie Športovca mesiaca.

Komerčné televízie v prvý deň tohto roka nepriniesli trháky sledovanosti, ako bol pred dvomi rokmi film Hačikó: Príbeh psa alebo minulý rok návrat Susedov, ktoré pritiahli k obrazovkám milión divákov.

V obchodnej skupine divákov od 12 do 54 rokov však so svojím programom zabodovali. JOJ si s filmom Spievaj! pripísala 10,6-percentnú sledovanosť s podielom 23,2 percenta, Markíza konkurovala premiérou Troškovej rozprávky Čertoviny, ktorá zaznamenala sledovanosť 10,4 percenta a podiel 22,5 percenta. V tejto skupine mladších divákov si Najväčší Slovák pripísal 6,4-percentnú sledovanosť a podiel 13,6 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.